Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

07 грудня, 00:00

Комплекс з обслуговування автомобільних поромів — до 2012 року

Такі плани в керівництва Скадовського морського торгівельного порту. «Закінчення будівництва його першої черги заплановане на червень наступного року, — повідомив нашому кореспондентові виконуючий обов’язки начальника порту Андрій Пелюховський. — Але вже сьогодні готові причальна стінка, майданчик для додаткових хур. Загальна вартість нового поромного комплексу — 60 мільйонів гривень. При цьому ми робимо ставку на власні сили, віддаючи перевагу над зовнішніми інвестиціями своїм резервам і можливостям.» Завершення будівництва дозволить Скадовську приймати судна типу «Дипломат», що збільшить вантажопотік порту вдвічі-втричі. Наразі ж тут швартуються поромні судна класу «РО-РО». Кожен такий пором бере на борт 80 автомобілів типу TIR, а «Дипломат» — 140. «Сьогодні в нас завантажено дві поромні лінії. Їх обслуговують два судна: «Ulusoy-2» (Туреччина) та «Amirov» (Азербайджан), які зв’язали Скадовськ зі Стамбулом і портом Зонгулдак. Турецький пором робить п’ять-шість заходів на місяць, азербайджанський — чотири-п’ять. Ось, на додачу до них, хочемо «поставити» ще одну лінію — для суден типу «Дипломат», — уточнив Андрій Пелюховський. За словами керівника порту, автомобілі TIR дуже рентабельні. З контейнерами ж як? Доставили їх до порту, вивантажили, потім знову завантажили на автомобіль чи залізничну платформу. Все це — час і витрати. А з хурами дуже зручно: завантажили товар на автомобіль і розвантажили вже на іншому березі Чорного моря, яке пором долає за 20 годин. «Тому наш вантаж — специфічний: помаранчі, мандарини, лимони... З саду — відразу до супермаркету. Практично весь цей ніжний товар надходить до України з Туреччини. Напередодні Нового року обсяг постачань збільшується в декілька разів.» Софія СЕРЕБРЯКОВА, Херсон.

Київський аеропорт змінить орендаря

Київська міська державна адміністрація (КМДА) має намір провести повторний конкурс з відбору інвестора, якому передадуть в оренду потужності КП «Міжнародний аеропорт «Київ» («Жуляни»). «Зараз закінчили всі судові позови, йдуть нормальні переговори з інвестором. Вважаю, все буде нормально — аеропорт має працювати. Завершаться переговори з інвесторами, проведемо знову конкурс, спокійно, без ажіотажу», — сказав журналістам начальник головного управління транспорту й зв’язку КМДА Євгеній Водовозов. За його словами, аеропорту потрібен новий термінал. При цьому чиновник нагадав, що уряд здійснює фінансування проекту в рамках підготовки до Євро-2012. Крім того, за його словами, до кінця року буде завершено розробку проекту з переустановлення комунікаційних мереж, а його реалізація почнеться навесні наступного року.

Металургійний завод завершує встановлення «печі-ківш»

Єнакіївський металургійний завод (ЄМЗ, Донецька обл.), що входить до групи «Метінвест», застосував новітню конструкцію доменної печі (ДП) №3, що будується, яка дозволить збільшити термін експлуатації агрегату до 15 років без ремонту. Як повідомляється в прес-релізі компанії, вперше в практиці металургії СНД застосована нова конструкція горну й поду. «Унікальність технології, розробленої фахівцями ЄМЗ, полягає в комплексному застосуванні вогнетривів різних видів з метою підвищення терміну експлуатації об’єкту — до 15 років без ремонту. Інвестиції в проект становлять понад 10 мільйонів доларів у рамках будівництва нової ДП-3 із загальним обсягом капіталовкладень в проект в 225 мільйонів доларів», — говориться в прес-релізі. Його термін служби розрахований на п’ять років. Крім інертності до дії чавуну й шлаку, низька теплопровідність французьких вогнетривів також дозволяє зберегти тепло в горні, що дає можливість зменшити питому витрату коксу в доменній плавці до 5 кг/т (на 1%). Сучасна технологія дозволяє збільшити міжремонтні періоди агрегату: менше руйнується кладка, стає більш економічною технологія доменної плавки, домна легше роздувається. Після закінчення терміну служби керамічного стакана Saint Gobain в горні й поді наростатиме стійкий гарнісаж (захисний шар), що перешкоджає зношенню вогнетривів, що, на думку фахівців, збільшує стійкість футерування до 15 років без ремонту. «Ринкова економіка створює умови, за яких стає необхідним постійне збільшення ефективності виробництва й стійкості процесу виробництва чавуну в доменних печах. Ультрасучасна технологія футерування горна й поду продовжить кампанію ДП-3, досягаючи при цьому подовження терміну служби агрегату й мінімізуючи обсяг капіталовкладень при локальних ремонтах», — зазначив генеральний директор ЄМЗ Олександр Подкоритов, якого цитує прес-служба. На даний момент обсяг виконаних робіт з будівництва ДП-3 на ЄМЗ становить 75%. Корисний об’єм ДП-3 становить 1719 метрів кубічних, що дозволить збільшити випуск чавуну до 1200 тисяч тонн у рік.

В Україні планується власна «Кремнієва долина»

В Україні планується створити технологічний центр, схожий на Кремнієву долину в США, заявив прем’єр Микола Азаров. «Звичайно, ми створимо таку долину», — сказав він, виступаючи в прямому ефірі телеканалу «Інтер» в п’ятницю ввечері. Кремнієва (силіконова) долина — регіон в штаті Каліфорнія (США), що відрізняється великою густотою високотехнологічних компаній, пов’язаних із розробкою та виробництвом комп’ютерів і їх складових, особливо мікропроцесорів, а також програмного забезпечення, пристроїв мобільного зв’язку, біотехнологій тощо.

Будівництво електропідстанції «Олімпійська» в Києві оцінюється в 319,4 млн. грн.

Кабінет Міністрів України оцінює вартість будівництва в Києві електричної підстанції «Олімпійська» з прокладанням лінії напругою 110 кВ від підстанції «Московська» в 319,427 млн. гривень. Згідно з розпорядженням уряду №2180-р, яким затверджено титул будівництва, загальна вартість будівельних і пусконалагоджувальних робіт оцінюється в 95,554 млн. гривень, устаткування — в 163,492 млн. гривень, інші витрати становитимуть 60,38 млн. гривень. Побудувати підстанцію планується за 15 місяців. Відповідний проект було подано в уряд Національним агентством з питань підготовки й проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та рекомендовано держпідприємством «Укрдержбудекспертиза». Розробник проекту — ТОВ «Київська енергетична будівельна компанія».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати