Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

20 січня, 00:00

У Києві почали комерційну експлуатацію 4G-інтернету

Перший оператор зв’язку четвертого покоління в Україні — компанія «Українські Новітні Технології» — з 16 січня почала комерційну експлуатацію мережі FreshTel 4G. Як повідомляється в прес-релізі компанії, мережа вже покриває всі райони Києва, а також Бровари, а з 22 січня сигнал FreshTel з’явиться в Борисполі. За словами генерального директора «Українських Новітніх Технологій» Євгена Лісицина, наступний етап — будівництво мережі FreshTel у містах-мільйонниках України, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Україна та Iндія підписали найбільший контракт у сфері військово-технічного співробітництва

Один із відомих світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також для промислових газотурбінних установок — ВАТ «Мотор Січ» (Запоріжжя) — уклало контракт із ВПС Індії обсягом 110 мільйонів дол. на модернізацію двигунів АІ-20 військово-транспортних літаків Ан-32, експлуатованих індійськими військовими. Як повідомили в керівництві ВАТ, відповідно до укладеного наприкінці грудня 2009 року і розрахованого на три роки контракту, український партнер забезпечить модернізацію ста двигунів АІ. Реалізацію контракту буде розпочато до кінця року. Підписаний контракт став другим за обсягом у сфері військово-технічного співробітництва України за роки її незалежності після підписаного 1996 року контракту на 650 мільйонів дол. на постачання 320 танків 80УД Пакистану. За даними індійської сторони, цей контракт став також найбільшим контрактом індійських ВПС за останні роки.

Заради стабільної роботи довелося реконструювати кабельну лінію

Найбільший в Україні виробник турбінного устаткування — ВАТ «Турбоатом» (Харків) — у грудні 2009 року завершив реконструкцію, запуск якої дозволив підприємству відновити напругу в мережі 380 В і стабілізувати роботу устаткування. Як повідомила прес-служба «Турбоатому», реконструкція лінії велася з червня 2009 року. У компанії відзначають, що раніше часті коливання напруги (від 340 до 440 В) дестабілізували роботу устаткування, у тому числі унікальних верстатів, оскільки до ремонту сталеливарні печі та верстатне устаткування були підключені до одного джерела живлення. «Після реконструкції лінії електропередачі цеху, включаючи ливарний, працюють у повноцінному тризмінному режимі. Сталеві печі живлять як окремий елемент живлення, й їхня робота ні на що не впливає», — наголошується в прес-релізі. Крім того, як важливий чинник, на підприємстві відзначають зменшення вартості розрахунку за електроенергію — після введення кабельної лінії «Турбоатом» платитиме за електрику за першим класом споживання, тариф якого на 25% нижче, ніж за другим класом. За даними прес-служби, в кошторисі витрат «Турбоатому» на енергоресурси доля витрат на електроенергію складає 50%. 2009 року «Турбоатом» спожив 49,7 тисячі кВт/г електроенергії на суму близько 26 мільйонів гривень. Ремонтні роботи кабельної лінії здійснювало ТОВ «Електропівденмонтаж» і фахівці «Турбоатому».

Столичному чотиризірковому готелю шукають оператора — бізнес-партнера

Компанія ISTIL Real Estate, девелоперський підрозділ ISTIL Group (обидва — Київ), яка придбала восени 2009 року будівлю за адресою: вул. Прорізна, 24/39 (на розі з вул. Володимирською) в Києві для розвитку проекту чотиризіркового готелю «Лейпциг», планує до червня 2010 року ухвалити попереднє рішення щодо вибору оператора цього готелю за умови його участі у девелопменті об’єкта. «Перше попереднє рішення щодо вибору оператора «Лейпцига» буде ухвалене протягом шести місяців до початку будівельних робіт у червні 2009. На противагу існуючому підходу (в Україні. — Ред.), ми бачимо в операторі свого бізнес-партнера, який поділяє нашу високу впевненість у потенціалі київського готельного ринку в чотиризірковому сегменті, й тому ділить ризики спільно з нами. Із боку оператора це передбачає оплату фіксованої орендної ставки, а також вкладення власних засобів у девелопмент об’єкта», — сказав генеральний директор ISTIL Real Estate Мартін Гормут. При цьому він додав, що вимоги, які висуваються компанією до майбутнього оператора гостинці «Лейпциг», є новими для українського ринку, де більшість готельних операторів працюють за принципом чистого управління. «Наразі ми розглядаємо пропозиції щодо «Лейпцига» від кількох готельних операторів найвищого міжнародного рівня. Проте процес відкритий, і нові пропозиції теж розглядатимуться», — сказав він, не озвучивши при цьому їхньої назви. Гормут також додав, що в тому випадку, якщо якість і структура угоди з оператором не відповідатимуть нашим комерційним очікуванням, група самостійно управлятиме готелем.

Термінал у Харківському аеропорту розраховують добудувати до кінця літа, незважаючи на недофінансування

Холдинг DCH, який здійснює реконструкцію потужностей АКП «Міжнародний аеропорт «Харків», розраховує завершити будівництво нового пасажирського терміналу в серпні 2010 року. Як повідомила прес-служба DCH, роботи по терміналу виконуються відповідно до графіка. У той же час, як наголошується в повідомленні, у зв’язку з невиділенням у повному обсязі бюджетних коштів на реконструкцію злітно-посадкової смуги, роботи на об’єкті затримуються. Реконструкція аеропорту «Харків» є частиною комплексної програми DCH із підготовки Харкова до Євро-2012, у реалізацію якої він планує інвестувати більш ніж 500 мільйонів дол.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати