Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

01 жовтня, 00:00

Купити Одеський припортовий спробують через суд

ТОВ «Нортіма», пов’язане з бізнесменом Ігорем Коломойським, оскаржить у суді відмову Фонду державного майна (ФДМ) продати їй 99,567% акцій ВАТ «Одеський припортовий завод» (ОПЗ) за підсумками приватизаційного конкурсу. «Компанія «Нортіма» відстоюватиме свої інтереси в суді: вимагати відшкодування збитків і примушення до укладення договору», — сказав представник компанії, перший заступник голови правління ПриватБанку Тимур Новиков на прес-конференції у Києві. Як уточнив Новиков, сума збитків розраховуватиметься фахівцями підприємства, зокрема, в них буде включено вартість ресурсів, які були направлені на подачу застави у розмірі 400 мільйонів гривень.

Залізничники хочуть експериментувати з харчуванням уже в 20 потягах

Залізниці України у жовтні-листопаді 2009 року запровадять тестову послугу харчування пасажирів на 20 поїздах. Як повідомляється у прес-релізі Державної адміністрації залізничного транспорту України, другий етап експерименту буде проведений на потягах №37/38 Донецьк-Київ, №19/20 Луганськ-Київ, №105/106 Одеса-Київ, №101/102 Київ-Херсон, №27/28 Київ-Севастополь, №81/82 Київ — Ужгород та інших. Продуктові набори розповсюджуватимуться лише в одному вагоні СВ і одному купейному вагоні потяга, а у випадку курсування у складі потяга лише одного вагона СВ, у експерименті буде задіяний тільки купейний вагон. Із метою покращання сервісного обслуговування пасажирів Південно-Західна залізниця з 5 квітня поточного року запровадила нову експериментальну послугу у пасажирському потязі №05/06 сполученням Київ-Москва. Вартість продуктового набору у купейному вагоні становить 35 гривень, у вагоні СВ — 45 гривень.

Передусім гроші — на будівництво швидкісних доріг

Державна служба автомобільних доріг України («Укравтодор») пропонує при щорічному затвердженні обсягів фінансування дорожнього господарства віддавати перевагу оплаті робіт із розвитку швидкісних автомагістралей. Згідно з підготовленим «Укравтодором» проектом закону, передбачається побудувати близько 7,075 тисячі км швидкісних доріг із максимально припустимою швидкістю 150 км/ч. У проекті документа йдеться, що, зокрема, передбачений розвиток таких магістралей: Краковець — Львів — Житомир — Київ — Харків (965 км), Косини — Вінниця — Дніпропетровськ — Донецьк — Ізварине (1320 км), Равва-Руська — Львів — Івано-Франківськ — Чернівці — Порубне (310 км) й інших. Як наголошується у поширеному «Укравтодором» прес-релізі, вартість реалізації такого проекту оцінюється приблизно в 300 мільярдів гривень, а терміни виконання робіт — 10—15 років. У цей час в Україні відкриті для руху лише 280 км швидкісних доріг. У наявності доріг І і ІІ категорій — 8,7%, із них 2,2 тисячі км побудовано у відповідності до параметрів І категорії.

У Черкасах проведуть реконструкцію водоканалу

Комунальне підприємство «Черкасиводоканал» отримало позитивну відповідь від Міністерства фінансів України на предмет отримання кредиту від Міжнародного банку реконструкції та розвитку. Черкасам дадуть позику в сумі 10,9 мільйона доларів, за які здійснять повну реконструкцію водопровідних і каналізаційних насосних станцій. Попередньо водопостачальні організації з 22 областей України, в тому числі й черкаський водоканал, подали заявку Міністерству фінансів й Міністерству ЖКГ на отримання цього кредиту. Нагадаємо, що Світовий банк виділяє на оновлення житлово-комунального господарства України 140 мільйонів доларів. «Вірогідність, що ми отримаємо цей кредит, становить 99%. Адже той проект, бізнес-план із результатами й гарантіями, який ми їм представили, — ні в кого сумнівів і зауважень не викликав, на відміну від організацій із інших областей, — розповів директор КП «Черкасиводоканал» Сергій Овчаренко. — Важливо, що обов’язковою умовою Міжнародного банку реконструкції та розвитку було витратити ці кошти на модернізацію обладнання, яке дозволить у подальшому економити електроенергію та зменшить витрати. Саме це ми й плануємо зробити у Черкасах». Черкаський водоканал має виплатити кредит за 17 років. Причому Світовий банк надає його за дуже вигідних умов. Насамперед перші три роки погашатимуться лише відсотки (4,5%), а потім уже тіло кредиту. Окупність цієї позики становить 7,5 року. За словами Овчаренка, тільки внаслідок економії електроенергії (після модернізації всього обладнання) вивільнятиметься така сума коштів, якої вистачатиме на погашення отриманого кредиту. Очікувана економія складатиме приблизно 20 —24% лише по електроенергії, повідомляє Анатолій БАБАК.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати