Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Авіаквитковий симбіоз
Авіакомпанія «Роза Вітрів» і найбільший перевізник пасажирів авіакомпанія «АероСвіт» (обидві — Київ) домовилися про спільний продаж квитків на свої рейси. Про це повідомила прес-служба «Рози Вітрів». Така двостороння угода між авіакомпаніями набула чинності з 7 травня. «Угода дає змогу авіаперевізникам виписувати на своїх бланках квитки на прямі й стикувальні рейси компанії-партнера», — сказано в повідомленні. Зі слів заступника директора з маркетингу й продажів авіакомпанії «Роза Вітрів» Олега Максимова, завдяки цій угоді авіакомпанії тепер надають своїм пасажирам можливість придбання єдиного авіаквитка в рамках маршрутних мереж обох авіакомпаній.
Суднобудівні плани
Одне з найбільших суднобудівних і судноремонтних підприємств України та Східної Європи — ВАТ «Суднобудівний завод «Залив» (Керч, АРК) планує 2009 року збільшити обсяги виробництва продукції вдвічі в порівнянні з 2008 роком — до 521 мільйона гривень. Як повідомили в прес-службі підприємства з посиланням на бізнес-план, плановий обсяг реалізації 2009 року оцінюється в 430 мільйонів гривень, що на 80% більше, ніж 2008 року. За даними компанії, 2008 року «Залив» збільшив обсяги виробництва на 54,6% в порівнянні з 2007 роком — до 260,5 мільйона гривень, чистий прибуток — на 46%, до 240 мільйонів гривень. Чистий збиток за підсумками 2008 року становив 87,7 мільйона гривень порівняно з 3,8 мільйона гривень чистого прибутку 2007 року.
Iранці вподобали українські турбіни
Найбільший у нашій країні виробник турбінного обладнання — ВАТ «Турбоатом» (Харків), як очікується, до літа 2011 року поставить в Іран дві парові турбіни для ТЕС «Бісотун» одиничною потужністю 315 МВт, повідомила прес-служба «Турбоатому». Відповідний контракт був підписаний із корпорацією Azar-Ab (Іран) у ході візиту її делегації на чолі з генеральним директором Незамабаді Хашем на українське підприємство 12—14 травня. Сторони також підписали угоду про перспективне співробітництво з корпорацією IPDC (Iran Power Development co), що представляє міністерство енергетики Ірану. Згідно з прес-релізу, обладнання повинне бути поставлене протягом 24 місяців з дати підписання контракту, вартість якого становить «кілька десятків мільйонів євро». ТЕС «Бісотун» — нова станція, що будується на заході Ірану. Як наголосив генеральний директор «Турбоатому» Віктор Суботін, слова якого наведені в прес-релізі, підписані угоди передбачають створення надалі спільного з Iran Power Development з виробництва парових турбін потужністю 320 і 600 МВт.
Німецьке обладнання для «складних» стержнів
ЗАТ «Криворізький завод гірського обладнання» (Дніпропетровська обл.), що входить до групи «Метінвест», придбало стержньові автомати фірми Laempe (Німеччина) вартістю близько 5,5 мільйона гривень для виробництва стержнів вищого класу складності. Як повідомляється в прес-релізі підприємства в понеділок, автомати типу L відрізняються надійністю, високою продуктивністю та гнучкістю по відношенню до типу та складності модельного оснащення. При цьому додається, що стержньові автомати будуть встановлені у другому корпусі сталефасоноливарного цеху. Процес виготовлення стержнів повністю автоматизований, що дозволяє скоротити показник браку на 9,5%. «Придбання нової високоефективної техніки — це планомірна реалізація інвестпрограми заводу, пріоритетними питаннями якої є підвищення якості продукції, що випускається та зниження її собівартості», — пояснив генеральний директор КЗГО Павло Тимошенко, слова якого наводяться у прес-релізі.
Вітчизняні виробники вантажівок на Росію особливих надій не покладають
Єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів — холдингова компанія «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської обл.), поточного року прогнозує значне скорочення частки експорту до Росії, куди раніше здійснювалися основні експортні поставки. «Структура експорту змінюється кардинально. Якщо Росія раніше досягала 60% в загальному обсягу продажу, то цього року ця частка впаде істотно, тому що, по-перше, крім загального падіння попиту та загальної кризи в автомобілебудуванні (простоюють і КаМАЗ, і УРАЛ), проблема, передусім, зі збутом», — повідомив журналістам директор із економіки та фінансів холдингу Ярослав Бондаренко. Він пояснив, що на початку року в Росії у компанії залишилася велика кількість непроданих автомобілів. «Ця маса дуже давить на ринок, і, відповідно, поки не будуть розпродані великі запаси, складно розраховувати на істотне збільшення продажу», — зазначив Бондаренко. На його думку, реально тільки з 2010 року очікується «стабілізація російського ринку». «Тому на Росію особливих надій не покладаємо, тоді як у далеке зарубіжжя частка істотно зросте», — повідомив фінансовий директор. Він зазначив, що поточного року компанія збирається активно розвивати проекти зборки своїх автомобілів в інших країнах.
Київ і Кельн зв’язані регулярними авіарейсами
Авіакомпанія Germanwings — 100%-а дочірня структура німецького перевізника Lufthansa — 16 травня запустила регулярний рейс за маршрутом Київ-Кельн. Згідно з офіційним прес-релізом Germanwings, мінімальна вартість перельоту на даному напрямку становить 19,99 євро з урахуванням податків.
Випуск газети №:
№81, (2009)Рубрика
Економіка