Перейти до основного вмісту

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

25 лютого, 00:00

Фінансовий результат року

Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського (ДМК) у 2005 році збільшив доподатковий прибуток у 3,4 раза порівняно з 2004 роком — до 425,5 млн. грн. Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна представник підприємства, комбінат реалізовував продукцію на суму 4722,2 млн. грн. При цьому підприємство самостійно поставило на експорт 21,8% продукції. Рентабельність комбінату в 2005 році становила 12,7% (6,6% — у 2004 році). Кредиторська заборгованість ДМК ім. Дзержинського на 1 січня 2006 року становила 1306 млн. грн. (на 1 січня 2005 року — 1689,5 млн. грн.), дебіторська — 765,1 млн. грн. (993,9 млн. грн.). При цьому заборгованість за поставлений природний газ досягла 74,3 млн. грн., за електроенергію — 0,6 млн. грн., перед бюджетом — 3,5 млн. грн.

«Дочка» займеться лізингом обладнання

Компанія SGEquipmentFinance, що входить до міжнародної фінансової групи Societe Generale, заявила про створення дочірньої компанії в Україні. Нова компанія — SGEquipmentFinanceUkraine — працюватиме у сфері лізингу обладнання. «Дочірнє підприємство в Україні створюється з метою розширення власної міжнародної мережі компанії. Розширення підтверджує стратегію SGEquipmentFinance, спрямовану на підтримку провідних міжнародних виробників обладнання та надання їм гнучких й інноваційних фінансових рішень, незалежно від ринку та їхніх потреб», — зазначили в компанії.

У цементників «мертвий сезон»

Частка Києва на цементному ринку України може знизитися через зниження обсягів будівництва в столиці. Таку думку висловив генеральний менеджер із продажу ТОВ «Dyckerhoff (Україна)» Станіслав Лисенко. Водночас С. Лисенко сказав, що влітку, коли попит на цемент зросте, цементні підприємства можуть зіткнутися з проблемами транспортування продукції залізничним транспортом. «Цемент буде, але залізниця не зможе його відвезти, тому що немає вагонів», — сказав він. С. Лисенко також повідомив, що зараз цементні підприємства України не готові оприлюднити свою цінову політику через подорожчання газу, оскільки взимку попит на цемент традиційно низький і виробники не підвищують ціни.

Обійдуться без меморандуму

Поставки українським аграріям мінеральних добрив хімічними підприємствами в 2006 році випереджають плановий графік, тому немає потреби в підписанні меморандуму про узгоджені дії між ними. Про це заявив агентству Інтерфакс-Україна міністр промислової політики Володимир Шандра. За його словами, колегія міністерства розглянула питання про поставки міндобрив і констатувала, що рівень забезпечення ними аграріїв уже перевищує 50%, тоді як минулого року в цей час він становив близько 10%. В. Шандра підкреслив, що вітчизняні хімпідприємства зможуть повністю забезпечити попит з боку сільгоспвиробників на всі групи добрив, які виробляють в Україні. Відповідаючи на запитання, наскільки можуть подорожчати міндобрива в зв’язку з подорожчанням газу, міністр сказав: «Я переконаний, що буде світова ціна. Вище світової не буде 100%, але й нижче теж навряд чи не буде».

Старі котли своє відслужили

Підприємство «Газ-тепло» в 2006 році планує направити на реалізацію програми енергозбереження «Рідний дім» близько 1 млрд. грн. Як повідомив генеральний директор «Газ-тепла» Дмитро Бублик, в цьому році підприємство планує замінити 1,306 млн. побутових опалювальних котлів, які вичерпали свій ресурс і вимагають негайної заміни. Котли встановлюватимуть у багатоповерхових і приватних будинках. При цьому «Газ-тепло» надаватиме власникам житла п’ятирічний кредит для оплати комплексу обладнання, яке встановлюється, що включає також батареї, прилади обліку газу й води. Вартість устаткування (двоконтурного казана, батарей, лічильників газу й води), а також послуг із демонтажу старого котла й установці нового, за його словами, в середньому для однокімнатної квартири становитиме до 6,5 тис. грн., двокімнатної — до 7,5 тис. грн., трикімнатної — до 8,5 тис. грн., чотирикімнатної — до 9,5 тис. грн.

«Радянські» тепловози залишаться в строю

Харківське держпідприємство «Завод «Електроважмаш» уклало великий контракт із «Польськими залізницями» на проведення модернізації тепловозів радянського виробництва. Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна перший заступник генерального директора «Електроважмашу» Володимир Глушаков, сума контракту становила близько $130 млн. За угодою сторін, «Електроважмаш» має протягом двох років провести модернізацію 96 тепловозів М-62. На кожен тепловоз встановлять новий комплект обладнання харківського виробництва, що складається з шести електродвигунів, генератора та системи управління. Заступник директора також зазначив, що за радянських часів у Польщу було поставлено близько 1000 тепловозів М-62.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати