Помилка не без наміру
На виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України, Науково- виробниче підприємство «ФАКТОР» м. Харків припинило дії з ознаками недобросовісної конкуренції під час рекламування передплати на друковані періодичні видання. Як встановив Комітет, цей оптовий реалізатор періодичних видань «Податки та бухгалтерський облік», «Бухгалтерський тиждень», «Власне діло» тощо розповсюджував рекламні листівки, що містили дані про передплатну ціну інших видань. Зокрема, «Баланс», «Баланс- Агро», «Баланс-Бюджет» та «Баланс-Комплект», видавцем яких є дніпропетровське ТОВ «БАЛАНС-КЛУБ». При цьому, дані про вартість передплати на видання «БАЛАНС-КЛУБу» суттєво відрізнялися від зазначених в офіційному каталозі «Укрпошти».
Таким чином, вважає АМК, наведена в листівках інформація є неточною, і може не лише нашкодити діловій репутації ТОВ «БАЛАНС- КЛУБ», але й ввести в оману споживачів. «Питання захисту добросовісної конкуренції на всіх товарних ринках, включаючи й ринок друкованих видань, є пріоритетним напрямком діяльності Антимонопольного комітету в цьому році. Компанії повинні завойовувати ринок виключно за рахунок власних переваг і виконання наших рекомендацій. Виконання рекомендацій АМК засвідчило намір підприємства «ФАКТОР» чесно працювати в подальшому», сказав, як повідомляє прес- служба комітету, голова АМК Олексій Костусєв.
Випуск газети №:
№53, (2007)Рубрика
Економіка