Перейти до основного вмісту

В небі — «бум»

Авіаційна компанія Одеси планує відкрити авіасполучення з районними центрами області
03 жовтня, 18:43
ФОТО З САЙТА WIKIPEDIA.ORG

Про це повідомив керівник компанії Вадим Громов у коментарі місцевій редакції «Думская».

Зокрема, за його словами, наразі «Одеса» веде переговори з обласною владою і представниками Мінінфраструктури щодо відкриття для місцевих авіаперевізників Ізмаїльського аеропорту, який не працює вже дев’ять років.

Бетонна злітно-посадкова смуга в Ізмаїлі в задовільному стані, каже Громов. Її довжина — 1800 метрів.

Долю цього об’єкта найближчим часом повинна визначити обласна рада.

Крім того, компанія має намір відроджувати санітарну авіацію — доставляти за необхідності медиків у віддалені населені пункти регіону.

ТОВ «Авіаційна компанія «Одеса» — єдине діюче авіапідприємство регіону, яке базується на приміському спортивному аеродромі «Гідропорт» і має в своєму флоті кілька повітряних суден. Організація займається підготовкою льотчиків для авіації загального призначення, здійснює польоти, займається ремонтом літаків та авіаційних двигунів.

Аеропорт «Ізмаїл» існує з 1944 року. Спочатку він використовувався прикордонниками, а потім і військовими моряками. Як цивільний аеропорт «Ізмаїл» експлуатувався з 1964 року. У 1970—80-х роках підприємство відправляло рейси на Київ (Як-40), Сімферополь (Як-40), Одесу (Як-30, Ан-2), Кам’янець-Подільський (Ан-2), Чернівці (Ан-2 ), Львів (Як-40) і на Кишинів (Ан-2). 1988 року була здана в експлуатацію злітно-посадкова смуга завдовжки 1800 м, що дозволило приймати літаки класу Як-42 і Ан-12. У 1993—1997 роках аеропорт не працював, але 1997 року він отримав статус міжнародного. 2001 року підприємство було передано в комунальну власність Ізмаїла. Міська влада виділяла кошти на ремонт приміщень та погашення заборгованості із заробітної плати. У цей період аеропорт приймав рейси з Києва, Стамбула та Варни. У 2006 році його повернули у власність територіальних громад регіону. Однак у області грошей на утримання аеропорту не було, і за три роки підприємство закрилося. А 2010 року Одеська облрада ухвалила рішення про консервацію ключових фондів аеропорту.

В Міністерстві інфраструктури стверджують, що всіляко лобіюють доступне авіасполучення в Україні. «Я намагаюся переконати уряд і парламент, що ми маємо проголосувати в наступному році в бюджеті 2019 року мінімум 10 млрд грн на будівництво мінімум 4-5 злітних смуг у різних точках України. Якщо таке фінансування буде хоча б упродовж 3-4 років, ми будемо мати 25 повноцінних нових аеропортів в Україні», — заявив міністр.

Він нагадав, що в 2016—2017 роках відомство докладало зусиль, щоби створити конкурентний ринок авіаційних перевезень, залучити максимальну кількість компаній і вирівняти ціни в бік зниження, що йому вдалося. Нині на перший план виходить питання будівництва нових злітних смуг, нових летовищ.

У Мінінфраструктури вважають, що має бути принаймні один аеропорт на область. Програма розвитку регіональних аеропортів уже розроблена, триває робота з міжнародними інвесторами щодо можливості залучення додаткового фінансування, зокрема й кредитного, додав керівник відомства.

Розвиток аеропортів допоможе підвищити пасажиропотік у державі. За результатами 2017 року через українські аеропорти пройшло понад 16 мільйонів пасажирів. А за оцінками Омеляна, пасажиропотік «може легко сягнути 40 млн».

 

Delimiter 468x90 ad place

Новини партнерів:

slide 7 to 10 of 8

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати