Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Загадка Iзюмського ТРЗ

Або Чому на заводі та в Харківській облраді передачу заводу на баланс області, про що повідомили в Кабміні, не підтверджують і коментувати відмовляються?
20 серпня, 17:17

13 серпня з’явилася новина про те, що прем’єр-міністр України Микола Азаров підписав розпорядження про передачу Ізюмського тепловозоремонтного заводу на баланс Харківської облради. При цьому ні на заводі, ні в облраді даний факт не підтверджують і коментувати відмовляються.

«Ми перебуваємо в процедурі санації з 18 листопада 2010 року, — відповідають у приймальні Олега Костюка, керівника санацією тепловозоремонтного заводу. Самого Олега Григоровича на роботі немає. — Після банкротства заводу дається певний час, щоб завод почав працювати знову та вийшов із процедури банкротства. А звідки інформація про передачу на баланс? Сьогодні до нас надходить маса дзвінків із цього приводу, телефонували навіть із Москви, з однієї із газет!» У приймальні запевняють, що підприємство працює чотири дні на тиждень, і це поліпшення в порівнянні з двома робочими днями минулого року, кажуть, працівники отримують зарплату, але не уточнюють наскільки своєчасно. «Якщо прийнято рішення про передачу заводу на баланс облради, нам повинен прийти лист із міністерства. Але поки ніякого листами не одержували! Тому, мабуть, процес ще не завершився», — говорять на Ізюмському ТРЗ.

У Харківській облраді й обласній адміністрації також не діляться інформацією про дану подію. Про те, що Ізюмський завод переданий на баланс Харківської обладміністрації, нічого не знає начальник відділу реального сектора економіки Світлана Білак: «Я знаю, що питання вирішувалося, але не знаю результатів рішення, така інформація поки не надходила. В будь-якому разі, це не може статися за один день, це тривалий процес». В Управлінні інноваційного розвитку промисловості голова департаменту Юрій Гуренко та його заступник Георгій Калабін були недоступними для спілкування, секретарі «не для преси» повідомили про розпорядження «не давати коментарів» з питання Ізюмського заводу. Ігор Луценко, депутат Харківської облради, говорить про те, що вже близько чотирьох років Ізюмський ТРЗ має великі труднощі із замовленнями та заборгованостями по зарплаті. На його думку, процес банкротства Ізюмського тепловозоремонтника схожий на «доведення до банкротства» Луганського тепловозобудівного заводу, який довго був нікому не потрібний, а потім його приватизували — і продали дуже дешево. «Ізюмський тепловозоремонтний завод за радянських часів виконував дуже багато замовлень, він обслуговував всю Південну та Донецьку залізницю, проводив ремонт парку тепловозів, там першокласна технічна база. Депо Південної залізниці не справляється з ремонтом, тому ПЗ намагалася узяти ТРЗ «під своє крило», проте цей процес не дозволили завершити. Після оголошення банкротства та санації було виявлено багато порушень. Наприклад, вони працювали без плану санації — ми заявляли про це на сесії облради, були прокурорські перевірки,  — розповідає Ігор Іванович. — Це не комунальне підприємство, а держпідприємство, тому в будь-якому разі облрада повинна дати згоду, щоб узяти завод на баланс. Але поки у нас таке питання не розглядалося. Можливо, документ ще в проекті. 29 серпня відбудеться сесія облради, тоді щось проясниться».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати