Життя або імідж?
Аварію літака вирішили «не афішувати»Харків відомий у всьому світі як великий центр авіабудування. Але аварія літака місцевої авіафірми «Бекас», що сталася днями, може похитнути імідж харків’ян.
Під час зльоту легкий багатоцільовий літак Ха — 32 «Бекас», що використовується в основному для хімічної обробки полів, зазнав аварії у Карлівському районі Полтавської області. Пілота, жителя міста Чугуєва Харківської області, з травмами середнього ступеня тяжкості було доставлено до лікарні. Проте президент харківської авіафірми ЗАТ «Лілієнталь» Анатолій Бородін упевнений, що аварія сталася не через технічні недоліки. За його словами, усі етапи виробництва літаків знаходяться під суворим контролем. Наразі на зборці знаходиться близько 130 літаків. Як запевняє Бородін, за усю десятирічну практику використання «Бекасів» у сільському господарстві з вини техніки ще не було жодної відмови. Якщо і траплялися аварії, то тільки з вини людини: хто бензин поганий заллє, а хто перед хімічною обробкою поля не розвідає місцевість і заплутається у дроті. На думку експертів, «Бекас» — один із найбезпечніших літаків. Навіть за відмови двигуна він може спланувати і приземлитися без пошкоджень.
Цього разу аварія сталася при зльоті, і причини її поки що не зрозумілі. Питання вирішується на рівні області — місцева влада вирішила не афішувати неприємну подію і не турбувати МНС. Чи правильно це?