Дивитися усім!
«Інформаційний спротив» зняв соціальну рекламу «Пам’ятаємо. Пишаємося. Переможемо»Загалом створили два відео. У першому діда-льотчика, який воював у Другу світову і має багато нагород, онук телефоном вітає з Днем Перемоги. Сам онук зараз воює на Донбасі. Наприкінці ветеран каже: «Слава Україні!». Другий ролик з аналогічним сюжетом: медсестра військового шпиталю вітає з Днем Перемоги бабцю. Жінка-ветеран колись була військовою медсестрою, тепер її онука так само рятує життя бійців. Обидва відео закінчуються титрами із гаслом: «Пам’ятаємо. Пишаємося. Переможемо».
Мета проекту — зупинити спекуляції навколо святкування Дня Перемоги. «Ці відео — данина пам’яті подвигу наших предків. Також це наша ідеологічна відповідь Москві, яка намагається монополізувати права на День Перемоги і прив’язати до своїх імперських амбіцій світлі образи, з якими ця дата асоціюється в українців, — розповів на презентації проекту в «Українському кризовому медіа-центрі» координатор «ІС» Дмитро Тимчук. — Насамперед адресуємо ролики населенню півдня та сходу України — людям, які продовжують вірити у «Русский мирусякий мир».
Цікаво, що діда-ветерана зіграв легендарний актор Володимир Талашко, який свого часу виконав роль Сергія Скворцова у стрічці «В бой идут одни «старики». Бабусю-ветерана зіграла заслужена артистка України Ніна Антонова. Образи молодих героїв втілили актори Ярослав Кучеренко і Тетяна Храпач. Бюджет проекту склав більше двох мільйонів гривень, це повністю приватні кошти, створення роликів профінансували кілька українських компаній.
За пару днів кожне відео на YouTube переглянули сотні тисяч людей. Також «Інформаційний спротив» виклав у вільний доступ ролики у форматі, що підходить для телетрансляцій. Дмитро Тимчук пише у Facebook: «Пропонуємо всім ЗМІ використовувати ролики до Дня Перемоги без нашого дозволу, будемо тільки раді».