Корона «Дня» – Антонові ФУРСI
як найпомітнішому кінооператору року
Повнометражний дебют кримськотатарського режисера Нарімана АЛІЄВА «Додому» (Evge) показали в конкурсній програмі «Особливий погляд» Каннського кінофестивалю. «Додому» починається з майже ідеального краєвиду — безлюдне рівнинне узбережжя, синій човен, ранкове море — некурортний степовий Крим. Довгий ідилічний загальний план. Але це не початок, а кінець історії.
І ця історія, крім усього іншого, тримається на майстерній роботі до того часу не надто відомого оператора Антона Фурси. Він однаково переконливий і в інтер’єрі, і на натурі, передає крупними планами найменші зміни настроїв персонажів, створює необхідну атмосферу в кадрі. Можна з певністю сказати, що Фурса виступив повноцінним співавтором успіху фільму.