Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Наш формат

07 листопада, 00:00

Уніж — невеличке селище на Івано-Франківщині. Мальовнича місцевість з розкішними краєвидами і вкрай розбитими дорогами. З цього літа назву Уніж перетворено на справжній фестивальний бренд, а точніше — на стартовий майданчик різноманітних проектів, молодіжного руху — майданчик, що чекає на людей небайдужих, які вміють і хочуть генерувати нові ідеї. Крім того, це триденний фестиваль. Один день перебування на Уніжі коштує 30 гривень на одну особу, три — 90. Організатори обійшлися без «фейс-контролю,» оскільки приїхали саме ті люди, які прочитали в інтернеті або почули по радіо про склад учасників і свідомо вирішили там побувати. Централізоване харчування, біотуалети, намети для ночівлі — усе було до їхніх послуг. А ще — майстер-класи ковальства, анімації, художнього розпису та літератури. Придумала все це та організувала київська мистецька агенція «Наш формат», ідея належить її шефу Владу Кириченку.

Оскільки складовою частиною агенції є аудіокомпанія, то до початку марафону «Уніж-2008» була готова аудіозбірка з 19 треками всіх 19-ти груп, які виступали там протягом трьох днів. Збірка драйвова, розмаїта за стилістикою, і, головне, ненав’язливо демонструє нові цікаві імена. Для груп «Смарагда», «Факультет», «Рура», «Квітень руїн», «Амальгама» це був справді вдалий дебют. Групи-хедлайнери збирали щовечора максимум публіки — близько чотирьох тисяч осіб, «засвітили» нові програми, а на диску представили нові речі. Не гірше за них на сцені (і на диску) виглядали «Брем Стокер», «Королівські зайці», «Тінь сонця», «Ті, що падають вгору», «Роллікс», «Хорта», та «Пропала грамота». І хоч тут зібрані студійні записи, диск цілком відчутно передає фестивальну атмосферу, пронизану справжнім креативом, розкутістю, душевною ейфорією.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати