До питання пріоритетів
Найбільші телеканали України приділяють війні лише 2% тижневого ефіруНацрада з телерадіомовлення провела моніторинг шести найбільших інформаційно-розважальних телеканалів — ICTV, 1+1, UA:Перший, Україна, Інтер, НТН. З’ясувалося, що подіям в Луганській і Донецькій областях вони приділили всього 22 години з досліджених 1008 годин. Це, в середньому, 2,2% від їхнього тижневого ефіру. А тема окупованого Криму займає лише 0,1% у тижневому ефірі найбільших українських телеканалів.
Половина контенту про події в Луганській і Донецькій областях — 54% — була присвячена двом основним темам: українська армія і поточна ситуація на підконтрольних та на тимчасово окупованих територіях. Найменше уваги телеканали приділяли таким темам — менше ніж 3%: стан і перспективи реінтеграції тимчасово окупованих територій; волонтерська діяльність; антиукраїнська диверсійна діяльність.
«Сам факт проведення такого моніторингу — це однозначний позитив для телеканалів, щоб вони звернули на це увагу, критично подивилися на свій порядок денний, — коментує «Дню» медіаюрист Ігор РОЗКЛАДАЙ. — Велика кількість статистичної інформації про стан справ на фронті присутня, знайти її можливо, хоча, звичайно, вона не покриває всієї картини ситуації на передовій. Можливо, у суспільства інші запити. Наприклад, є великий попит на інформацію про позитивні результати реформ, соціально-економічну ситуацію. Сподіваюся, це дослідження стане поштовхом до деяких змін».
Випуск газети №:
№13-14, (2018)Рубрика
Медіа