Перейти до основного вмісту

Газета Los Angeles Times почала анонсувати публікації на цифрових білбордах

14 березня, 00:00

Газета Los Angeles Times стала першим виданням, яке в брендингових цілях використовує цю технологію — мережевий інтерфейс для оповіщення городян про важливі новини.

Перші кроки зробили ще в лютому, під час вручення «Оскара». А тепер фрагменти дописів Los Angeles Times постійно демонструються на 10 цифрових білбордах компанії Clear Channel Outdoor, повідомляє сайт AdAge.com.

Головною метою проекту є встановлення контакту з тими читачами, які купують газету періодично. «Ми хочемо долучити їх до армії наших постійних читачів», — пояснює Джон О’Лафлін, старший віце-президент з маркетингу. Причому на цифрових білбордах демонструються переважно регіональні новини спорту та політики, а також розважальні дописи й оголошення про місцеві події. «Люди по дорозі на роботу не хочуть читати про іракські пристрасті і подібні жахи, — вважає О’Лафлін. — Тому ми зосередилися на тих особливостях, що властивi лише нашій газеті, — на дописах колумністів, відомостях, продуктах і подіях, знайти які можна лише в нас».

Написи на екрані оновлюються приблизно щовісім секунд. Кожний ролик демонструватиметься на 10 білбордах близько 70 тисяч разів протягом тижня. А наприкінці травня, ближче до відкриття Олімпійських ігор у Пекіні й осінніх президентських виборів у США, білборди удосконалять.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати