Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Нове вбрання для імені країни

Коли форма має шанс перейти у якісно новий зміст
02 вересня, 00:00

Українські художники та дизайнери виступили з ініціативою створити друкарські та каліграфічні трафарети з написом «Україна». Це своєрідна мистецька відповідь на так звану епідемію територіальної ідентифікації напередодні Євро-2012. «Баталії навколо логотипа й символів України та міст-господарів Євро-2012, комедія навколо Гарнюні й Спритка демонструють цілком хаотичне розуміння місця й ролі графічного дизайну й концептуального мислення. Маючи загалом скептичний погляд на традиційне знакування, ми прагнули б соціалізувати таку ідентифікацію і наблизити її до кожного жителя. Тому запропонували митцям нашого часу підготувати по трафарету «Україна» і викласти для вільного доступу», — зазначають автори ідеї на сайті CHYTOMO.COM, де вже можна переглянути кілька таких робіт. Одну з них — напис від Олексія Чекаля — ми публікуємо на шпальтах «Дня». Поки що до участі в акції долучилося шість художників, але приєднатися до неї може кожен. Тим більше, що ініціатива не обмежена у часі. Слід сказати, що графіті у виконанні української молоді сьогодні стає все більш осмисленим та соціально значимим. Згадати хоча б творчість кримського графітиста під нік-неймом Шарик, про якого «День» розповідав тиждень тому (№150-151, п’ятниця, 26 серпня 2011). А ще воно об’єднує. Адже Україна потребує саме модерного, але наповненого змістом спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати