Перейти до основного вмісту

ТБ-ДАЙДЖЕСТ

16 листопада, 00:00

Пригоди в парку

На наші телеекрани вийшов популярний американський сатиричний мультсеріал «South Park» («Південний парк»), дубльований українською мовою. У планах каналу «MTV Україна» показати десять сезонів «Південного парку» з одинадцяти, створених на сьогодні, повідомляє korrtspondent.net. Кожний сезон складатиметься з 13—17 серій. Для українського дубляжу мультфільму була створена спеціальна студія звукозапису в рамках київської студії Postmodern.

Озвучують мультсеріал Євген Малуха (Альф, Сімпсони), Ганна Левченко (Сімпсони), звукорежисером українського «South Park» став Віктор Алфьоров (відомий глядачам за стрічками «Дивне різдво», «Скарби тамплієрів», «Їсти подано»).

Комедійна анімація «Південній Парк» — сатиричний серіал, що розповідає про пригоди чотирьох друзів, які мешкають у маленькому містечку Саус-Парк, штат Колорадо. Створене 1997 року телеканалом «Comedy Central», це шоу отримало дві телевізійні премії «Еммі» 2005-го та 2007 року.

Герої мультфільмів проти дискримінації

Мультиплікатори студії Aardman Animations, які подарували глядачам такі мультфільми, як «Пригоди Уолеса та Громіта» й «Утеча із курятника», вигадали нових героїв для благодійної кампанії на підтримку інвалідів, повідомляє Marketing Media Review.

Усі шестеро персонажів — тварини «з обмеженими можливостями», наприклад, їжачиха Пег їздить в інвалідному візку, у такси Флеша немає задніх лапок, черепаха Тім ходить на милицях. Кампанія Creature Discomforts за участю пластилінових ляльок Aardman розпочнеться у січні 2008 року.

Як повідомляє BBC News, анімаційні ролики транслюватимуть по ТБ, крім того, персонажі Creature Discomforts з’являться на рекламних плакатах.

Назва кампанії нагадує про перший успіх студії Aardman Animations: короткометражки Creature Сomforts принесли їх автору Ніку Парку премію «Оскар». Озвучували Creature Сomforts не професійні актори, а британські пенсіонери. Голоси героїв запозичені у інвалідів.

Кампанія за участю персонажів Creature Discomforts спрямована на боротьбу з дискримінацією інвалідів.

Традиційна реклама залишається в минулому

Служба IBM Global Business Services опублікувала новий звіт «The End of Advertising as We Know It» («Традиційна реклама залишається в минулому»), в якому cтверджується, що протягом найближчих п’яти років на індустрію реклами чекають більш значні зміни, ніж ті, які сталися за попередні півсторіччя, повідомляє Marketing Media Review.

Для моделювання сценаріїв майбутнього IBM провела дослідження, в якому взяли участь понад 2400 споживачів і 80 керівників рекламних компаній у всьому світі.

У звіті IBM зазначається, що споживачам реклами надаються все ширші можливості, рекламодавці стають усе самостійнішими, а технології, які безперервно розвиваються, трансформують методи створення, продажу, споживання та відстеження реклами.

Традиційні учасники рекламної галузі можуть втратити значну частку своїх прибутків, оскільки бюджети стрімко переводяться на освоєння нових, інтерактивних форматів, і обсяг цього нового сектору рекламного ринку приблизно в п’ять разів перевищить обсяг традиційної реклами.

Щоб успішно вести бізнес, мовленнєві компанії повинні відійти від своєї орієнтації на масову аудиторію, освоюючи нішові споживчі сегменти.

Рекламні агенції повинні експериментувати, реалізуючи творчий підхід, вивчати споживачів реклами та перерозподіляти рекламні фонди між стрімко зростаючою кількістю варіантів рекламної діяльності. Всім учасникам рекламного бізнесу необхідно пристосуватися до ринку, де рекламні пропозиції все активніше купуються та продаються на відкритих торговельних майданчиках, а не традиційними каналами.

«Темпи поширення цифрових розваг перевершують всі очікування. Рекламному співтовариству необхідно значною мірою переорієнтувати свій бізнес, щоб обслуговувати споживачів, а компаніям переглянути методи надання контенту споживачам», — зазначає Білл Баттіно, керуючий партнер з комунікаційної галузі служби IBM Global Business Services.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати