TV-АСОРТI
Телеканал для клубу
Футбольний клуб «Динамо-Київ» нинi на шляху створення власного клубного телеканалу. Про це заявив президент ФК «Динамо» Ігор Суркіс у сьогоднішньому чаті на сайті «Кореспондент». За словами Суркіса, вже було зроблено декілька дуже серйозних кроків. «У нас створена, обладнана своя студія, що має можливість монтувати свою продукцію, випускати свої передачі, створювати фільми. У нас величезна відеотека, величезний хронометраж.» За словами І. Суркіса, програма «100% Динамо» на каналі «Мегаспорт» є власним продуктом клубу, і наразі стоїть завдання розмістити її на одному з провідних національних каналів.
Також до 80-річчя «Динамо-Київ» на студії планується створення 8-серійного фільму. За задумом, картина має відображати всі події історії команди в стислому вигляді. Крім того, починаючим з березня наступного року, І. Суркіс пообіцяв уболівальникам трансляцію всіх матчів «Динамо» через Інтернет. Учора президент Нацiональної телекомпанiї України (НТКУ) Вiталiй Докаленко повiдомив, що у 2007 роцi телеканал повернеться до самостiйного продажу реклами в своєму ефiрi.
«П’ятий» — перший по туризму
«5 канал» став переможцем у номінації «Кращий телеканал, що висвітлює туристичну індустрію України», випередивши «1+1», ICTV та «Новий». Про це повідомляє прес-служба каналу. Нагородження відбулося минулої п’ятниці, у рамках щорічної акції «Український туризм очима української преси». Ініціаторами програми є Національна туристична організація України та асоціація журналістів, які пишуть на туристичну тематику. Переможці названі за результатами експертного опитування, зокрема, 60 журналістів, туроператорів, іноземних турпредставництв, Держслужби туризму та курортів. Представникові «5 каналу» нагороду вручила голова комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Катерина Самойлик.
НТКУ вирішила продавати рекламу самостійно
Учора президент Національної телекомпанії України (НТКУ) Віталій Докаленко повідомив, що з 2007 року телеканал повернеться до самостійного продажу реклами у своєму ефірі. Нагадаємо, що 2006-го реклама на НТКУ продавалася другим за обсягами продажу сейлз-хаусом країни — компанією «Пріоритет». За словами пана Докаленка, під час проведення тендера на право обслуговування телекомпанії у 2007 році сейлз-хауси запропонували недостатньо привабливі фінансові умови (близько $4 млн). Державне підприємство «Національна телекомпанія України» («Перший Національний») засновано 1965 року. За даними дослідницької компанії GfK Ukraine, аудиторія телеканалу в листопаді 2006 року становила 1,81%. НТКУ має найбільше серед українських телеканалів покриття — 98,7% території країни. Ефірний час НТКУ ділить з ТРК «Ера», мовлення якої триває з 9.00 до 23.00 і з 1.20 до 6.00. Обіг телеканалу 2005 року становив $6 млн, із них прибуток від реклами — близько $2,5 млн.
Хорошковський уже давно не голова
Учора в офіційному виданні ДКЦПФР — бюлетені «Цінні папери» — було опубліковано повідомлення про те, що спостережна рада ЗАТ «Українська незалежна ТВ-корпорація» (телеканал «Інтер») своїм рішенням від 11 грудня звільнив Валерія Хорошковського з посади голови наглядової ради. Нагадаємо, що 11 грудня президент Віктор Ющенко призначив Хорошковського першим заступником секретаря Ради національної безпеки й оборони. У той же день найбільша сталеливарна компанія Росії Evraz Group повідомила про дострокове припинення повноважень президента компанії Валерія Хорошковського, а також про продаж кіпрською HK Steel Industry Ltd, афільованої з Хорошковським, 0,93% акцій компанії за $80,3 млн. Минулої п’ятниці стало відомо про можливу зміну менеджменту на телеканалі «Інтер», однією з причин якої називають продаж каналу. ЗАТ «Українська незалежна ТВ-корпорація» є найбільшою телекомпанією країни: технічне покриття — 96% території, середня аудиторія станом на листопад — 20,17%. З літа 2005 року власником 61% акцій телеканалу є віце-президент «Евразхолдинга» Валерій Хорошковський, 29% — «Общественное российское телевидение», 10% — Світлана Плужнікова.
Випуск газети №:
№225, (2006)Рубрика
Медіа