«Утречком» кашляє багато хто...

Ганна Гресь, шеф-редактор проекту, наполягала, що її дітище тільки за стилем схоже на подібні програми російського НТВ, а сам принцип «фонового телебачення» абсолютно новий. «Утречко» задумане спільно з «Нашим радіо» для інтенсивнішого спілкування зі слухачами й глядачами. Але вельми сумнівним 1 вересня здалося те, як було зроблене підключення ді-джеїв fm-iвської радіостанції. Вони звикли базікати разів у чотири швидше, ніж телеведучі, котрі просто не знали, що ж їм-то робити тою «часинкою»? Мабуть, саме операторських проколів було найбільше. Руслана та Андрій частенько розгублено шукали очима, куди їм дивитися, спілкуючись з глядачами. І хоч було заявлено, що програма не «навантажуватиме» важкою інформацією, без неї не обійшлося цього «Утречка»: історичні сюжети, дорожні пригоди й ті новини, які глядачам розповідали «докладненько», було складно дивитися у «легенькій» стилістиці.
Звичайно, іронічне «зниження» звичної для нашого TV помпезної інтонації вже давно очікуване. Однак не може не здивувати той факт, що навіть у назві заставок, не кажучи вже про саму назву «Утречко», наслідування НТВ було майже декларованим, і майже нічого не було додано свого, хоча б у «мовній грі».
Успіхом «пілота» стало художнє оформлення проекту Олександрою Хамчуковою, котра знайшла для студії образ внутрішнього механізму будильника, що дзвонить на окремих рубриках. Хіба що хотілося б «з ранечку» — побільше світла й радісних фарб, можливо, в основній тональності або костюмах ведучих.
Сподіватимемося, що «плавно увійшовши на постійний режим десь через два тижні» (так було заявлено на прес-конференції), «Утречко» знайде таку необхідну для оптимістичного (або іронічного?) настрою інтонацію. Кашель вилікуємо, хвилювання вже не лихоманитимуть творчу групу, а «змичка» радіо з телебаченням принесе програмі перший рядок рейтингу популярності глядачів, де раніше перебували «Соняшники» з Дмитром Литвиненко. Котрi, як теж було заявлено, розростатимуться у новий проект.