Перейти до основного вмісту

VOGUE.UА. У центрі уваги – автентика

У першому номері читачеві пропонують фотозйомку впізнаваних українських жіночих архетипів — княгині Ольги, Роксолани, Мавки та гоголівської Панночки, а також вбрання у кольорі українського прапору
21 лютого, 17:30

20 лютого відбулася презентація нового вітчизняного глянцевого видання. Найвпливовіший модний журнал світу, котрий має філіали в більш як 20 країнах світу, зокрема Франції, Італії, Великобританії, США, Китаї, відтепер виходитиме й в Україні.

Керуватиме VOGUE.UA киянка Маша Цуканова. Раніше вона очолювала додаток «КоммерсантЪ-Weekend» в Україні. Журнал видаватиме UMH Group — одна з найбільших українських медіа-компаній. Переговори щодо запуску VOGUE.UA велися кілька років. Видавничий холдинг Condе Nast International, котрий має ексклюзивні права на випуск журналу, довго не погоджувався запустити українську версію. Втім, улітку минулого року остаточне рішення було досягнуто. Такий крок — свідчення того, що українська модна індустрія досягла того рівня, аби рухатись «дорослим» шляхом.

Основна тема першого випуску — «Україна в моді». Творці журналу пропонують читачеві розповіді про десять всесвітньо відомих українських моделей, стилізовані фотозйомки (одна з них, наприклад, присвячена впізнаваним в усьому світі українським жіночим архетипам: княгині Ользі, Роксолані, Мавці та гоголівській Панночці), історії людей, які працюють на просування українського бренду. Ексклюзивно від редактора —добірка вбрання в кольорах українського прапора. Утім, не обійшлося без всюдисущих вишиванок і шароварів.

Треба сказати, що аналогії з історичними та літературними персонажами — до певної міри новаторське рішення. Такого не знайдеш, скажімо, в італійському чи британському VOGUE. Ще один відчутний позитив — редколегія на чолі з Машею Цукановою визначила курс на автентичне наповнення. До речі, сама редактор обіцяє, що текстам буде приділятися чимало уваги. Команда працюватиме над тим, щоб журнал було цікаво читати, а не лише гортати.

Обкладинку першого випуску прикрасила канадська супермодель українського походження Дарія Вербова, з ніг до голови вбрана у Prada, в об’єктиві відомого фотографа Стівена Пена.

Незважаючи на українське «обличчя» журналу, мова — російська. Цей факт викликав обговорення в соцмережах і низку запитань на презентації дебютного випуску. Однозначної відповіді від Маші Цуканової почути не вдалося. Було б логічніше видавати журнал мовою, яка асоціюється з країною. Втім, комерційні кола, очевидно, інакшої думки…

Над журналом працюватимуть як вітчизняні модні фахівці, так і запрошені. Зокрема, серед українських — стиліст Юлія Пеліпас, редактор відділу культури Валентина Клименко та фотограф Олена Ємчук. Також ексклюзивно для журналу молоді письменниці Наталка Сняданко, Софія Андрухович, Таня Малярчук, Ірена Карпа та Ірина Цілик створили тексти про моду.

Головний редактор раніше заявила, що докладе зусиль, аби зробити український VOGUE упізнаваним в усьому світі.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати