«Якщо у вашої інтернет-реклами є мета, то це не мають бути кліки»
The Irish Times провело цікаве дослідження щодо того, як читачі їхнього сайта взаємодіють із рекламоюМи всі звикли до того, що рекламні банери повинні провокувати на кліки, а наші рекламодавці ці кліки відстежують і таким чином оцінюють ефективність реклами. Тобто, визначають співвідношення кількості кліків до показів (CTR).
Проте, все не так просто. Такий підхід обмежує аналіз і спотворює результати, як з’ясували в The Irish Times.
Джон Лоуел з Starcom говорив якось: кліки нічого не означають, вони не створюють цінності бренду, вони не провокують покупки. Якщо у вашої інтернет-реклами є мета, то це не повинні бути кліки.
Джон Баттелл із IAB так само говорив, що не можна вибудувати бренд, оптимізуючи кліки, потрібні інші засоби та вимірювачі.
Дослідження, проведені Google, говорять про те, що лише 1 з 1000 користувачів клікає на рекламу. Тому можна сміливо говорити про те, що кількість показів аудиторії — ось це альтернативний і точніший вимірник взаємодії реклами й аудиторії в мережі.
Повернемося до ірландців. Їхнє опитування було простим:
1. Чи бачили ви конкретну рекламу на сайті The Irish Times?
2. Чи клікали ви по банеру?
3. Якщо ні, то чи був вам цікавий продукт/послуга, що рекламується на банері, і чи пригадаєте ви про цю рекламу, коли підете до магазину чи робитимете вибір перед покупкою?
За випробовуваний зразок реклами був взятий банер компанії, яка торгує електротоварами. Їхній банер був розміщений на сайті протягом 24 годин. І з 84 000 відвідувачів за цю добу на нього клікнули 1808 користувачів (CTR — 0,27%).
Проте 47% цю рекламу помітили. А 60% з тих, хто не клікнув, але помітив, запам’ятали її та висловили впевненість, що вона вплине на їхній вибір під час здійснення покупки, а також спонукає зайти на сайт компанії, яка рекламувалася. В абсолютних цифрах — це майже 20 000 осіб. Порівняєте з 1808 кліками.
Тому згідно з даними Comscore пора починати вимірювати ефективність онлайн-реклами не лише найпростішими способами (CTR), але і складнішими (аналіз поведінки й ефективності показу).
Media-media.ru
Випуск газети №:
№87, (2013)Рубрика
Медіа