Заставки «1+1» номіновані на європейському конкурсі Promax UK

ID (міжпрограмні ролики) каналу «1+1» стали фіналістами професійного конкурсу у сфері дизайну Promax UK. Повідомляє прес-служба «1+1».
Форум телевізійного дизайну й промоушена проводиться вже упродовж дев’ятнадцяти років і є європейським аналогом своєрідного «Оскара» для телесвіту — лос-анджелеського PROMAX/BDA, закритої професійної премії у сфері телевізійного дизайну й маркетингу. Promax UK оцінює не лише якість дизайну або ідеї, але й те, наскільки ефективно дизайн «продає» програму або канал глядачам. За минулі роки лауреатами ставали CNN, ВВС, Paramaunt Pictures і Disney Channel.
Дизайнерські заставки «1+1» номіновані в категоріях: «Best Image» — кращий візуальний імідж каналу; і «Best On-Air Branding» — краще брендування ефіру. У цих номінаціях український канал бореться з такими могутніми компаніями, як BBC, 4 Creative, Light, Turner Broadcasting, Sky Creative і Nickelodeon UK. «1+1» — єдина компанія пострадянського простору, яка вийшла у фінал, — зазначає арт-директор каналу Ольга Захарова. — На цьому конкурсі не лише оцінюються рівень і професіоналізм, але й визначаються тенденції і тренди цього сезону.
Цього року конкурс стартує 29 жовтня, а 1 листопада в Лондоні відбудеться церемонія нагородження фіналістів.
Випуск газети №:
№197, (2008)Рубрика
Медіа