Перейти до основного вмісту

Олександр ТКАЧЕНКО: «Телебачення вже більше схоже на бізнес»

15 липня, 00:00
Сьогодні «Новий канал» святкує свій перший ювілей. Рівно п’ять років тому жителі Києва і області почали — якщо скористатися слоганом каналу — «дивитися на світ по-Новому». За п’ять років «Новий» вийшов на національний рівень, знайшов свою нішу на телевізійному ринку. Про те, наскільки йому комфортно в цій ніші, «День» вирішив поговорити з головою правління ЗАТ «Новий канал» Олександром ТКАЧЕНКОМ.

— Як би ви охарактеризували нинішню концепцію «Нового каналу», і яких трансформацій вона зазнає в недалекому майбутньому, зокрема, — ближче до президентських виборів?

— У нас немає окремих планів у зв’язку з майбутніми президентськими виборами — як не було їх і у зв’язку з минулими. Наші плани пов’язані з одним — спробувати зробити так, щоб глядачам було цікаво, а телеканали і ми, передусім, займалися телебаченням як бізнес-процесом.

— Яка, на ваш погляд, основна проблема українських телевізійників сьогодні?

— Як і раніше — брак професіоналів і відсутність низки законодавчих можливостей, які дозволяють підняти рекламний ринок до того рівня, на який, в принципі, він економічно, макроекономічно вже готовий піднятися. Передусім, йдеться про Закон «Про рекламу» і — бажано — новий Закон «Про телебачення і радіомовлення» (розмова з О. Ткаченком відбувалася напередодні голосування в парламенті згідно з Законом «Про рекламу». — М.М. ).

— Чи можлива все-таки в цих умовах поява на вітчизняному телеринку нових потужних телеканалів і чи готові ви до конкуренції з ними?

— Ми нещодавно аналізували рейтинги всіх наявних у панелі вимірювання каналу, і виявилося, що у нас нових каналів дуже багато. Потужних серед них я не бачу. Для того, щоб зробити зараз один такий канал, потрібно бути готовим витратити набагато більше грошей, аніж чотири роки тому. Теоретично я не виключаю такої можливості, практично — це надто складно. Телебачення в Україні вже більше схоже на бізнес.

— «Рейтинг» і «мораль» — як ви для себе визначаєте «золоту середину» в цій зв’язці? На адресу програми «Вікна», що виходить на вашому каналі, наприклад, нерідко звучать докори — скажемо так, в браку гарного смаку...

— Ви знаєте, останнім часом я багато їздив по країні, бував у різних містах і містечках і зустрічав людей, які дивляться програму «Вікна». І коли я бачу усмішки і зацікавленість на обличчях тих, хто дивиться цю передачу, всі зітхання з приводу того, що рейтинг і мораль ніби несумісні, йде на задній план.

— Чи варто це розуміти так, що і в найближчому майбутньому основне наповнення «Нового каналу» складатимуть розважальні проекти?

— На 90 %. Але, безумовно, будемо розвивати і нові жанри, в тому числі і документальне ТБ, документальне кіно.

— До речі, наскільки відомо, найближчим часом в ефірі з’явиться ваш авторський проект...

— Так. Швидше за все, 24—25 серпня глядачі зможуть подивитися документальний фільм, присвячений подіям 1990—1991-х рр. — «Незалежність. Український варіант». Там зібрано безліч інтерв’ю. Нам здається, що це буде цікаво — не тільки з журналістського погляду, а й глядацького.

P.S. «День» вітає колектив «Нового каналу» з Днем народження, бажає йому гарних рейтингів і нових, цікавих проектів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати