Перейти до основного вмісту

Прем’єр «змінює професію»

05 грудня, 00:00

Глава уряду Японії Дзюньїтіро Коїдзумі спробував себе одночасно в двох нових іпостасях — зірки екрану та працівника сфери туризму. Як повідомляє Рейтер, у рекламному відеоролику, відзнятому в резиденції японського прем’єр-міністра, політик розповідає туристам про принади Країни Сходу Сонця. Рекомендації Коїдзумі щодо визначних місць Японії матимуть змогу почути пасажири літаків, що тримають курс на острови, а також глядачі приватних телеканалів США та країн-сусідів.

Така ініціатива Коїдзумі є складовою його політичної діяльності — за допомогою особистої пропаганди туристичних переваг батьківщини прем’єр сподівається досягти поставленого ним же завдання до 2010 року подвоїти число іноземних відвідувачів країни. Чимало японських громадян, щоправда, не поділяють гостинного азарту Коїдзумі, вважаючи, що побічним ефектом подібних заходів, спрямованих на оздоровлення економіки, може стати зростання рівня злочинності, який зараз уже є найвищим за весь післявоєнний час. Тимчасова «зміна професії» допомогла Дзюнїтіро Коїдзумі на хвильку відволіктися від дискусійного питання відправки японського миротворчого контингенту до Іраку. Після загибелі двох представників японської дипломатичної місії в Багдаді в суботу ця проблема знову стала предметом активних суперечок. За останніми повідомленнями, остаточну відповідь на наполягання Коїдзумі таки відрядити тисячу сто військових до зони конфлікту уряд та парламент Японії дадуть наступного тижня.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати