Щоденник
23 листопада
Український радіоефір наповнений різним змістом. Тут немало цікавих пізнавальних передач, різних новин звідусіль, коментарів, але нав’язлива реклама вже не те, що набридає, вона просто обурює. Про це висловлюється у дзвінках до редакцій все більше радіослухачів.
Щойно по першій програмі Національного радіо прозвучала гарна передача про духовну культуру, про її творців. І буквально по її закінченню, через кілька секунд диктор розповідає (і не раз) багатомільйонній слухацькій аудиторії України як боротися з гемороєм, що робиться у такому випадку в «задньому проході» і т.п. Причому наголошують, що таких ліків в аптеках немає, а тільки, якщо звернуться за такою-то адресою... А чи не до «тіньових» фармацевтів відправляють в такий спосіб людей? Ніде правди діти, що вам можуть запропонувати неякісні ліки. Та коли хвороба не відступає, доводиться користуватися послугами сумнівних ділків. То що ж ми пропагуємо?
Зранку і до обіду по державному радіо роз’яснюють як не втратити «чоловічу силу», скільки для цього існує різних медичних препаратів. З 8 години, з періодичною «пунктуальністю» озвучуються рекламні повідомлення на дану делікатну тему, яку слухають і діти, котрі збираються до школи.
Так триває у нас роками. В угоду ринку інформаційний простір засмітили рекламою, яка у країнах, які себе шанують, може з’являтися хіба що у фахових виданнях.
Зрозуміло, що ЗМІ повинні виживати, без реклами їм не обійтися, але ж не в угоду тим, хто ні з якими етичними і моральними нормами не рахується.
Хочеться запитати у тих, хто відповідає за рекламу на радіо: доки ж так триватиме? Повинен же бути і якийсь державний контроль над всім цим.