Перейти до основного вмісту

Туристи до Львова не їдуть,

тому немає серйозних інвестицій у туристську галузь
18 лютого, 00:00

А серйозних інвестицій немає тому, що не їдуть туристи. На переконання радника міського голови Ярослава Козака, це коло вже слід розірвати: у Львові є 2000 пам’яток архітектури, які можуть вразити будь-кого. При цьому львів’яни можуть розраховувати ще й на особливості психології західних туристів: у них існує своєрідний спорт — відвідати якомога більше країн та міст. Львів для них є такою собі terra inkognita.

Однак при цьому з’ясовується, що у Львові мало готелів, які б відповідали західним стандартам. Звичайно, напередодні саміту було терміново відремонтовано «Дністер», але це не вирішує проблеми. На переконання Ярослава Козака, Львову знадобились би, в першу чергу, невеличкі готелі сімейного типу. Вони не потребують надто великих капіталовкладень, та й ризик залишитись незаповненими в них є мінімальним. Проте готелі стикаються і з вельми специфічними проблемами. Суто львівською проблемою є те, що в нашому місті один із найвищих в Україні готельних зборів — 20%. Це місцевий податок, отож зменшення його цілком реальне. У тому, що воно дає позитивний результат, міська влада вже переконалась на прикладі готелю «Супутник», який обслуговував учасників саміту. Міська рада дозволила його адміністрації зменшити готельний збір до 5%. Як результат — зменшилась вартість номера і збільшилась кількість постояльців. Однак є і проблема, яку слід вирішувати на загальнодержавному рівні: в нас вартість проживання для іноземців у готелі вдвічі вища, аніж для українських громадян. Директор туристичної фірми «Трайдент» Ірина Мала розповіла кореспондентові «Дня», що її працівникам вельми складно пояснити іноземним клієнтам причину такої дискримінації.

Навіть невеликі західні містечка проводять гучні фестивалі та конкурси, які, у свою чергу, приваблюють до їхніх міст величезну кількість туристів. Певні спроби робляться і у Львові, однак різноманітні фестивалі після кількох років існування тихо помирають. Ефективним же було б, якби вони не лише регулярно проводилися, а й завчасно потрапляли в туристичні каталоги. Поки що це є нереальним. На переконання Ірини Малої, дуже допомогла б становленню Львова як міжнародного туристичного центру його реклама на загальнодержавному рівні. Включення Львова у список Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО — то лише перший крок до цього.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати