Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Як Церкві вийти за межі свого середовища

Про це йшлося на медіаконференції у Львові
11 травня, 00:00

Медіаконференція «Церква в інформаційному суспільстві», що цими днями відбулася у Львові, зібрала біля двохсот учасників із усієї України і навіть поза її межами, зокрема світських і християнських журналістів, видавців, працівників церковних прес-служб, священнослужителів... Організатор події — Релігійно-інформаційна служба України (www.risu.org.ua). До речі, уперше медіаконференцію з однойменною назвою РІСУ провела торік в Одесі.

— Спільно з нашими учасниками, експертами й партнерами хочемо формувати експертне середовище — журналістів, обізнаних у релігійних питаннях, і релігійних діячів, знайомих із журналістикою, керівників громадських і благодійних організацій, альянсів, відомих міжконфесійних проектів, які вже багато зробили кожен у своїй сфері і хочуть розповісти про це іншим, знайти партнерів і однодумців, — зазначає директор РІСУ Тарас АНТОШЕВСЬКИЙ. — Наша мета — допомогти християнським Церквам, спільнотам і організаціям навчитися виходити за межі свого середовища, зони комфорту, якщо хочете. Бути готовими до змін, яких вимагає дуже швидкий світ.

(Власне, про цю нагальну потребу глава УГКЦ Блаженнійший Святослав (Шевчук) говорив у нещодавньому інтерв’ю газеті «День». Див. номер за 2 березня. До речі, 13-15 травня предстоятель грекор-католиків відвідає донецький Луганськ. Про це в найближчому номері.)

У програмі заходу були семінари й лекції на теми: «Християнство в постмодерному світі: роль медіа» (ректор УКУ о. Борис Ѓудзяк), «Як творити християнське видання, яке відповідає стандартам якісної журналістики» (офіційний представник найкращого православного видання Росії журналу «Фома» Влад Головін), «Чи може нішеве видання бути успішним?» (керівник інтернет-проекту «Історична правда» Вахтанг Кіпіані), «Церковний маркетинг: вхід в епоху трансформацій» (маркетолог Ігор Дідок), «Інфосерфінг, або Як осідлати інформаційну хвилю» (соціолог, журналіст, теолог Олександр Доброєр) та інші.

— Бути тут — означає збагнути, чим живуть церковні медіа, — вважає керівник відділу інформації та зовнішніх зв’язків Українського Католицького Університету о. Павло ХУД. — А з другого боку, зрозуміти напрями руху ЗМІ в цілому — завдяки участі світських журналістів. Бо існує небезпека: християнські медійники часто вважають себе жертвою, мовляв, їм годі «прорватися» на шпальти чи в ефір загальнонаціональних газет, журналів, радіо й телебачення. А це призупиняє поступ. Гаразд, ми не розуміємо логіки дій суспільних медіа, тому йдемо знайомитися з їхніми представниками. Користь такої зустрічі якраз і полягає в тому, щоб подивитися за свої межі.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати