Філігранна простота Наталі Макєєвої
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20010619/4107-6-6.jpg)
У роботах Наталі Макєєвої, чи то трансформований в «Артбутан» аркбутан (зовнішня кам'яна напіварка храму), чи то «Літаки», «Стрілки», «Торси», «Трилисник», початковий матеріал представлено без прикрас. Та сама поверхня звичайної цегли, отримана внаслідок обрізання струною, тобто абсолютно природним шляхом.
Під певним ракурсом предмети втрачають свій об'єм і видно лише одну грань, на перший погляд плоску, що нагадує звичайний папір. Наталя Макєєва сповідує настільки банальну, наскільки й геніальну істину: мистецтво в нас самих і навколо нас. Роботи, представлені на виставці, цілком можуть дати поштовх ідеям дизайну інтер'єрів.
За видимою простотою криється відточена роками філігранна техніка, внаслідок якої форма виводиться єдино правильним рухом струни.
«Цього не можна зрозуміти, не пропрацювавши з глиною багато років», — стверджує Наталя. Вона порівнює власну творчість з майстерністю каліграфів, які єдиним рухом виводять неперевершені ієрогліфи — лінії швидкоплинного руху часу.