Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Еволюція «Книжкового Арсеналу»

Більше новинок, відвідувачів, спілкування. Чим запам’ятався цьогорічний фестиваль?
26 травня, 10:07
ФОТО РУСЛАНА КАНЮКИ / «День»

За інформацією організаторів, цього року VII Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» відвідали близько 50 тисяч осіб. Ті з них, хто не потурбувався завчасно придбати електронний квиток, утворили кількасотметрові черги біля входу, про них з таким захопленням говорили Президент Петро Порошенко та деякі оглядачі.

Як і минулого року, участь у ярмарку взяли 150 видавництв. Але якщо торік вони підготували 400 новинок, то цього разу їх було понад 1000, що не може не тішити. Загалом, попри масштабну та різноманітну міжнародну програму й численних гостей з-за кордону, «Книжковий Арсенал» все ж став передусім святом української книги. Переважна більшість відвідувачів прийшли на фестиваль саме заради того, щоб придбати новинки за цінами видавництв, скористатись знижками. Так, на стенді «Дня» найбільший попит був на видання «Сестра моя... Софія» та комплекти «Екстракт 150» та «Екстракт +200». Сьогодні можна констатувати, що «Книжковий Арсенал» — найбільший столичний книжковий ярмарок. Наступним етапом, вочевидь, має стати перетворення його на потужну бізнес-платформу — місце, де б укладались угоди з авторами, продавалися права на переклад тощо. Власне, саме в цьому й полягає головна функція аналогічних до «Арсеналу» форумів у світі.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати