Міноборони запустило цифровий маркетплейс для фронту: військові ЗСУ самі обиратимуть зброю

Міністерство оборони України запустило нову цифрову систему постачання озброєння для ЗСУ – DOT-Chain Defence.
Про це повідомляє Рубрика з посиланням на Міністерство оборони України.
Це своєрідний "маркетплейс зброї", що має прискорити закупівлі та доставку на фронт:
-
дронів,
-
засобів РЕБ,
-
роботизованих систем.
На першому етапі до пілоту залучили 10 бойових бригад. Для цього Агентство оборонних закупівель отримало мільярд гривень.
Кошти вже направлені на забезпечення FPV-дронами через нову IT-систему Державного оператора тилу. У майбутньому перелік доступних позицій розширять.
За словами міністра оборони Рустема Умєрова, кожна військова частина зможе самостійно обирати обладнання, яке їй дійсно потрібне.
DOT-Chain Defence забезпечує фінансування, логістику та прямий зв'язок з виробниками без зайвої бюрократії.
Замість очікування упродовж місяців – постачання триватиме лише кілька тижнів.
Система функціонує за прозорими правилами:
-
Військові самостійно обирають, замовляють і бронюють необхідні засоби, залишають відгуки й отримують прямі відповіді від постачальників.
-
Виробники мають зрозумілий канал комунікації з армією.
-
Держава оперативно аналізує реальні потреби й ухвалює рішення на основі даних.