Попит на товари з Росії зменшився на 40%
Такі дані оприлюднила Українська асоціація постачальників торговельних мереж, повідомляють українські ЗМІ. За словами генерального директора асоціації Вадима Ігнатова, перш за все українці бойкотують російські продукти харчування.
Також «у зону ризику» для російських виробників потрапила продукція кондитерської галузі, побутова хімія, автотовари та одяг.
«Дуже багато під бойкот потрапило товарів, які виробляються в Росії великими міжнародними компаніями. Зараз постачальники шукають заміну таких товарів у Європі. У нас немає критичного російського імпорту, який не можна було б замінити товарами з Європи або Азії. Цей бойкот — хороший шанс для українських виробників відвоювати свій же ринок», — говорить Вадим Ігнатов.
У свою чергу, в мережі крамниць Billa на цінниках стали вказувати прапор держави-виробника товару. Допомогають українцям ідентифікувати товари з Росії й вітчизняні айтішники, які створили новий Android-додаток. Завдяки цьому додатку покупець, відсканувавши штрих-код товару, одержує інформацію про державу-виробника.