Вчимо англійську з «Днем» — перший залік складено!

Роман ХРИПУНОВ:
— Я вважаю, що ця сторінка — дуже вагоме доповнення до самої газети. Мене порадувала новизна подачі матеріалу. У першому уроці, з яким ми вже працювали, я побачив не одну думку, а думки багатьох людей, які до того ж відіграють досить вагому роль у поставлених проблемах. Це був продуктивний діалог, який, крім поставленої проблеми, ще й допомагає вивчати англійську мову.
Павло БИШОВЕЦЬ:
— Я хотів би повернутися до питання, навіщо нам вивчати англійську мову. Я вважаю, що молоде покоління орієнтоване на Європу, на співпрацю з нею. Тому ми повинні розуміти європейців — не тільки їхню мову, а й спосіб мислення, щоб знайти до них правильний підхід. Без співпраці з ними нам не обійтися в будь-якому випадку, тому ми повинні робити все, щоб вона була для нас вигідна. Живе спілкування — дуже важлива частина вивчення мови, оскільки вивчати мову лише за книжками неефективно. Щоб по- справжньому знати мову, потрібно використовувати її в мовленні. Коли я вперше розмовляв англійською з іноземцями, це було дуже незвичайне почуття. Не вкладалося в голові, як мене можуть розуміти люди, які розмовляють іншою мовою і начебто повинні думати інакше. Але після кількох таких випадків я зрозумів, що нічого страшного тут немає — цілком можна спілкуватися! Мовний бар’єр зник сам по собі.
Сергій ЧЕРНЕНКО:
— Чесно кажучи, той підхід, який використовують у школі й у вищих навчальних закладах, ті стандартні методи навчання іноземним мовам — на мій погляд, досить застаріла система. Якщо вона і була ефективна ще за радянських часів, то нині, коли ми інтегруємося в Європу й у світ, намагаючись налагодити контакти з нашими сусідами, вивчати англійську потрібно за новими методиками. Звичайно, найкраще це робити в сфері комунікації, тобто в спілкуванні з людьми. Але для цього необхідно розуміти їхню систему мислення, їхню логіку: як вони думають, як поводитимуться в конкретних ситуаціях. Усе це можна зрозуміти через мову.
Марина ПЕТРЕНКО:
— Що стосується вивчення англійської мови, я вважаю, що тут не може бути жодних «проти», а лише «за». Ми стикаємося з цією проблемою ще в молодших класах середньої школи, коли починаємо вивчати іноземну мову. Питання в іншому: яким чином ми її вивчаємо і наскільки досконала шкільна програма, а також до якої міри викладацький склад підготовлений її виконувати. Від майстерності та професіоналізму вчителів залежить дуже багато. Наприклад, я була приємно здивована, коли, знаючи рівень викладання англійської в моїй провінційній школі і, відповідно, мій рівень знання цієї мови, я потрапила сюди та побачила всі ці можливості і нові методи. Звичайно, вони виявилися набагато продуктивнішими, ніж шкільна, дещо схоластична наука. Такий вид навчання, який запропонував «День» і Центр «Інтенсив», по-перше, дуже цікавий і, по-друге, продуктивний.
Крім того, англійська мова — інтернаціональна. Якщо ти приїжджаєш до країни, не знаючи її мови, то завжди зможеш спілкуватися англійською, хай навіть на примітивному рівні. Наприклад, я була на практиці в Угорщині, де розмовляла з місцевими жителями англійською.
Дмитро ШАРОЄВСЬКИЙ:
— Звичайно, сторінка «Вся Україна вчить англійську» мені дуже сподобалася. Вивчення граматики відбувається в контексті спілкування, цікавих завдань. На мою думку, головне тут — тема. Якщо тема розмови, в контексті якої відбувається вивчення граматики, мені цікава, то я із задоволенням займатимуся за цим матеріалом.
Павло БИШОВЕЦЬ:
— Дуже важливо вивчати англійську саме на прикладі тих тем, які нині актуальні в нашій країні, а не книжкових текстів, які особливої користі, крім граматики, не приносять.
А підсумувала обговорення директор Центру «Інтенсив» й одна з авторів уроків, які публікуються в «The Day»
Валентина ТИТОВА :
— Крім усього іншого, для того, щоб текст — чи то художній твір, чи розмова на актуальні теми, — приносив користь для вивчення мови, потрібно його відповідним чином обробити й організувати, як ми і спробували це зробити в нашому уроці. Цей унікальний проект, аналогів якого немає ніде в світі, спрямований на те, щоб учні перестали ставитися до мови як до певного предмета, з якого слід складати іспит, а сприймали його як шлях до розвитку своєї особистості, до участі в діалозі культур.
P.S. Якщо ви ще не почали вчити англійську разом із «Днем» і всією Україною — ще не пізно приєднатися до нас! Із 15 червня ми починаємо публікацію нового уроку, який, як і перший, складатиметься з кількох випусків та включатиме в себе основний текст-полілог, вправи та конкурси. Приєднуйтеся!
Придбати газету «The Day» можна в газетних кіосках або в редакції газети «День» за адресою: вул. Маршала Тимошенка, 2л, а передплатити її — в будь-якому поштовому відділенні (передплатний індекс 40032).