Перейти до основного вмісту

Стартує «Парад брендів»

30 серпня, 00:00

Першого вересня в Києві відбудеться перший у СНД «парад брендів». Про це учора повідомив голова оргкомітету Всеукраїнського конкурсу «Бренд року» Володимир Співаковський. За словами голови оргкомітету, 2002 року в конкурсі «Бренд року» взяли участь 50 конкурсантів, 16 з яких стали переможцями. Серед переможців 2002 року — торговельні марки «Цептер», «Первак», «Енеїда», «Шустов», «Оболонь», «Рама», банк «Аваль» та інші. За словами Співаковського, «парад брендів» — це демонстрація перед споживачами досягнень підприємств-учасників. В. Співаковський зазначив, що «парад стане «хрестовим походом» проти прямої реклами й ставить перед собою мету витіснити неефективні технології маркетингу». За даними В. Співаковського, ефективність бренду становить 7, тоді як ефективність прямої реклами — лише 0,5%. Крім того, В. Співаковський зауважив, що 2003 року планується запровадити номінацію «антибренд року», переможцями якої стануть компанії, що відзначилися найгіршим маркетингом.

Нагадаємо, що національний проект Всеукраїнський конкурс «Бренд року» — це високотехнологічний маркетинговий продукт, розроблений як комплекс промоутерських, рекламних і PR-акцій для передових підприємств українського ринку.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати