Україна потребує «білого» піару
Першим кроком Місії було замовлення австрійським компаніям m.i.p. та Troon Fields комплексного дослідження якості міжнародного іміджу України, яке проводилося в 19 державах світу. Результати виявилися, м’яко кажучи, не обнадійливими. Головною характеристикою України є «країна, яка невідома», крім того, в уяві європейців стійко домінує негативний стереотип сприйняття України — у багатьох наша держава асоціюється зі словами «корупція», «бідність», «мафія», «тіньова економіка», проте понад 62% респондентів навели слово «незалежність», що приємно. Багато хто вважає, що наша держава приділяє недостатньо уваги якості свого міжнародного іміджу, адже понад 77% опитаних скаржаться, що дуже мало знають про Україну.
Наразі в рамках окресленої програми діяльності було проведено, як зазначалося на з’їзді, ряд заходів, зокрема, Місія створила власний Інтернет-сайт, долучилася до проведення Днів культури України в Швейцарії, а також конкурсу фотографії «Україна у фокусі» та презентації фотовиставки.
Нинi організація діє за рахунок благодійних і меценатських внесків від тих підприємств і організацій, які активно підтримують ринкові перетворення в Україні та відстоюють загальнодержавні інтереси на світовій арені. Завдяки їм на рахунках Місії було акумульовано і спрямовано на здійснення програмних заходів 5 550 000 грн.
Головним набутком першого року роботи Місії голова її комітету Олександр Шнипко назвав досвід, спираючись на який було побудовано довгострокові орієнтири і тактичні кроки по реалізації програмних положень. Зокрема, з липня 2002 року по грудень 2003 року заплановано: розповсюдити тематичний журнал з інвестиційної перспективності України для керівників зарубіжних комерційних компаній, активізувати міжнародний туризм в Україну шляхом організації туру для іноземних журналістів з впливових турвидань Західної Європи; виготовлення постерів з краєвидами України для закордонних представництв; випуск компакт- диску, проведення конкурсу на кращий іміджевий телефільм про Україну тощо.