Перейти до основного вмісту

Чи врятує Україна джинсову легенду?

23 березня, 00:00

Проблема, яку фахівці характеризують як «війна одягу», доволі гостро постала в Сполучених Штатах і Канаді. У зв’язку із переповненням ринку джинсів пересічний споживач нині віддає перевагу дешевим моделям маловідомих компаній, які, на диво, виконують свою справу сумлінно. Одяг, який коштує $18, виглядає не гірше, ніж за $85, а в деяких випадках «тривалість» його життя «при постійній експлуатації» — навіть довша за «фірмову». «Поступово джинси знову стають зручним робочим одягом, — упевнений канадський водій П’єр Ронсон, — немає сенсу купувати їх дуже дорого, адже тоді доведеться щоразу після виконаної роботи витрачати купу грошей».

Сьогодні так гадає більшість північноамериканців. Тому цього року один із лідерів у виробництві джинсового одягу — фірма «Леві Страусс» скорочує обсяги виробництва, закриває 9 фабрик і звільняє близько шести тисяч персоналу. Компанія вимушена шукати ринки дешевої робочої сили в Мексиці. За повідомленням американської газети «Нью-Йорк Таймс», якщо раніше переважна більшість школярів у США вдягалася в дорогі джинси, сьогодні багато хто з них ходить до школи в традиційних костюмах з краватками.

На думку економістів, відомим фірмам-виробникам треба зосередити увагу на Східній Європі та країнах СНД. Саме в нас мода на дорогі джинси зараз у розпалі, і наші співвітчизники, навіть не надто заможні, з радістю купують моделі за $100 та $150 і не збираються відступатися від широковідомих фірм. Іншими словами, від європейців, зокрема від нас, залежить, чи буде врятовано легенду про старі добрі джинси і чи залишаться джинси чимось більшим, ніж просто робочим одягом.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати