Перейти до основного вмісту

Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для удосконалення сервісу

06 серпня, 09:58
Фото novyny.cherkasy.ua

Укрзалізниця закликала пасажирів до конструктивного та відкритого діалогу, щоб удосконалити сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу. У разі виникнення прецедентів з неналежним обслуговуванням у поїздах, на вокзалах або перевезенням безквиткових пасажирів відтепер можна телефонувати на гарячу телефонну лінію Укрзалізниці за номером: (044) 465-33-44. За номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані, повідомляє прес-служба перевізника.

Працівники Укрзалізниці мають у найкоротшій термін зв’язатися з адресатом повідомлення. Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов’язаний надати за першою вимогою.

У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, тим самим допомогти провести об’єктивне службове розслідування та виявити недобросовісних працівників. Коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.

 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати