Укрзалізниця відкрила гарячу лінію для удосконалення сервісу

Укрзалізниця закликала пасажирів до конструктивного та відкритого діалогу, щоб удосконалити сервіс та запобігти недобросовісній роботі персоналу. У разі виникнення прецедентів з неналежним обслуговуванням у поїздах, на вокзалах або перевезенням безквиткових пасажирів відтепер можна телефонувати на гарячу телефонну лінію Укрзалізниці за номером: (044) 465-33-44. За номером працює автовідповідач, на який треба залишити повідомлення та контактні дані, повідомляє прес-служба перевізника.
Працівники Укрзалізниці мають у найкоротшій термін зв’язатися з адресатом повідомлення. Також у кожного начальника поїзда є книга скарг та повідомлень, яку він зобов’язаний надати за першою вимогою.
У разі неналежного обслуговування при зверненні на гарячу лінію потрібно надавати найповнішу інформацію: номер поїзда, час подорожі, вагон та місце, тим самим допомогти провести об’єктивне службове розслідування та виявити недобросовісних працівників. Коли пасажири скаржаться без вказування конкретної інформації – дуже важко розслідувати випадок, втрачається багато часу та можливість оперативно зреагувати для запобігання негативним явищам.
Читайте у газеті "День" статтю "Поки не пізно" про те, як можна реформувати найбільшого перевізника країни.