Перейти до основного вмісту

«Мета – альтернативна транспортна система»

У Києві запустили тестову версію муніципального велопрокату
06 липня, 12:33
ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

Така система вже працює у 16 країнах світу, з березня вона функціонує і у Львові. У Києві створили вісім точок — біля станцій метро «Лівобережна», «Мінська», «Берестейська», на вулицях Басейній та Княжий Затон, у парку Дружби народів, біля Національного комплексу «Експоцентр України» та Національного музею народної архітектури та побуту. Пізніше додадуть ще кілька. Проект втілила компанія Nextbike Ukraine.

Київський велопрокат поки що працюватиме за розкладом. Кожен велосипед має власний цифровий та QR-код для розпізнавання системою під час видачі та прийому. Скористатися двоколісним транспортом зможуть тільки ті, хто зареєструвався через сайт, мобільний додаток чи термінал. Сплатити за оренду можна банківською карткою. Розібратися із реєстрацією та оплатою допоможуть консультанти, які працюватимуть на кожній станції протягом тестового періоду.

«На даному етапі наше завдання — вивчити попит, механізми ціноутворення, отримати відгуки від користувачів, скоригувати плани і запропонувати місту альтернативну транспортну систему», — зазначив генеральний директор компанії Nextbike Ukraine Олексій КУШКА. На його думку, для початку стабільної роботи киянам вистачило б і 100 станцій та 1000 велосипедів, але за кордоном подібні проекти налічують до 3500 велосипедів, тому є простір для росту.

Виконавчий директор компанії Юрій ПЕТРАШ розповів про успішний досвід львівської системи. За кілька місяців роботи налічується близько 3000 зареєстрованих користувачів, з них 10—15% орендують велосипеди майже щодня. На думку Юрія Петраша, така система велопрокату — найкращий вибір для коротких поїздок містом. До речі, Nextbike планує розповсюджувати мережу на інші українські міста, і для цього веде діалог із місцевими адміністраціями, підприємцями та громадами.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати