Не миттям — так катанням

Завдяки елегантності й практичності актриси, яка погодилася рекламувати новий на українському ринку продукт вартістю 4 гривні, до її контракту внесено незвичайні умови. Компанія Колгейт спонсорує повторну демонстрацію «Роксолани» на УТ–1 і продовження зйомок першого українського історичного серіалу, а гонорар самої Ольги буде залежати від вдалого продажу дезодоранту в нашій країні. Режисер «Роксолани» Борис Небереїдзе заявив, що «найцікавіше в долі легендарної українки почнеться після 26-ї серії, коли вона навіть буде диктувати свої умови Венеції», а спонсорство Колгейт дозволить зняти продовження на більш високому рівні.
Прес-конференція, рекламна сценка-вистава і навіть фуршет були оформлені з іронічним флером східного стилю — поки корабель плив...