Перейти к основному содержанию
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Завод розпадається, щоб вижити

30 июня, 00:00
Міністерством промислової політики України затверджена остаточна схема реструктуризації миколаївського держпідприємства «Суднобудівний завод ім. 61 комунара». Завод-гігант розчленовується на три держпідприємства — «Комунартранспорт», «Будівельний комплекс» і «Комунарінструмент». При них планується створити дочірні фірми, і в такому вигляді завод піде на приватизацію. Її, згідно з наказом Фонду держмайна (нарівні з приватизацією іншого миколаївського суднобудівного заводу — «Чорноморського»), передбачається завершити цього року. 

Як повідомив кореспондентові «Дня» голова профкому ДП «Суднобудівний завод ім. 61 комунара» Анатолій Кравченко, в ході реструктуризації заплановано вивільнити від 1200 до 2000 працівників «непотрібних» професій (сьогодні на заводі працюють 6700 осіб). За твердженням профспілкового лідера, всім їм буде запропоновано переучуватися на інші спеціальності.

Тим часом старі борги як і раніше тягнуть завод «на дно». 5 мільйонів 450 тисяч гривень — така заборгованість у виплаті зарплатні. Її погашення корабели зажадали на мітингу від нового генерального директора Михайла Жела, призначеного на цю посаду тиждень тому.

Щоб заспокоїти суднобудівників, їм обіцяно в найближчі дні виплатити 570 тис. грн. — їх виділяє уряд відповідно до графікa державної підтримки підприємства. На цю ухвалу Кабміну вплинуло те, що тепер Україна виступає співзамовником серії рефрижераторів, які будуються для українсько-грецького СП «Лавінія-Південрефтрансфлот». За словами А.Кравченка, заборгованість повинна бути погашена до 10 липня, однак кораблебудівники дали урядові «фору» й погодилися зачекати до 15 липня.

Delimiter 468x90 ad place

Подписывайтесь на свежие новости:

Газета "День"
читать