Перейти к основному содержанию

Коротко

19 мая, 00:00
Від конфронтації — до взаємодії? Відбулася зустріч голови Держстандарту Тетяни Кисельової та президента компанії «Проктер енд Гембл Сентрал енд Істерн Юроп» Герберта Шмітца, на якій були обговорені усі питання, пов’язані з сертифікацією продукції «Проктер енд Гембл» в Україні. Як зазначається у спільній заяві, зустріч була конструктивною, на ній досягнуто домовленості стосовно шляхів врегулювання диспуту щодо надання сертифікатів і негайного поновлення спільної роботи. Сторони також обговорили висновки Палати незалежних експертів стосовно конфлікту. В дусі нової співпраці, підкреслюється в заяві, обидві сторони дійшли висновку, що вирішення спірних питань не повинно обов’язково бути наслідком цього документу. «Проктер енд Гембл» та Держстандарт погодилися проводити в майбутньому регулярні зустрічі з метою запобігання виникненню подібних проблем надалі. Транспортникам потрібні інвестиції У роботі «круглого столу», присвяченого перспективам інвестиційних процесів у транспортному секторі України, брали участь заступники міністра транспорту України, керівники департаментів, адміністрацій, корпорацій, іноземні експерти. Як зазначали учасники «столу», інтеграція України в міжнародну систему здійснюється через створення мережі транспортних коридорів. При цьому важлива співпраця з всесвітніми фінансовими організаціями, зокрема з ЄБРР. Завдяки співпраці з ЄБРР успішно здійснено такі інвестиційні проекти, як «Реконструкція існуючого терміналу державного міжнародного аеропорту Бориспіль», «Модернізація системи аеронавігаційного обслуговування України». Серед найбільш привабливих і пріоритетних проектів, які потребують інвестицій, називалися реконструкція автомагістралей Київ—Чоп, Вінниця—Київ та Львів—Краковець, будівництво та реконструкція залізничних шляхів, котрі є частиною транспортних коридорів, повідомляє Ірина ФОКІНА. РЕГІОНИ Хронічні неплатежі за спожитий газ змусили Херсонську облдержадміністрацію вдатися до непопулярних методів: перекрити вентилі на трубах котелень. Постраждав і найбільший постачальник пари на промислові підприємства і води у житлові будинки — Херсонська ТЕЦ, повідомляє кореспондент «Дня» Василь ПІДДУБНЯК. Цю подію заступник голови держадміністрації Олег Швидкий прокоментував так: «Щодоби область споживає 760 тисяч кубометрів газу, а оплачує лише 26% від спожитого, то нам встановили ліміт у межах 260 тисяч. Крім котелень лікарень, пологових будинків, інтернатів усі інші вирішено відключити від газу». З метою економії енергоресурсів у хід пішов і традиційний маневр: повсюди з’являються оголошення про те, що «у зв’язку з ремонтними роботами подача гарячої води припиняється». До реверсивного руху греблею Дніпрогесу всі вже звикли: тривають ремонтні роботи, на їх проведення отримано мільйон гривень з обіцяних Кабміном 2,1 млн. А сама гребля продовжує підносити сюрпризи. Ретельніший огляд показав, що в аварійному стані знаходяться вже не три, а 17 опор, повідомляє кореспондент «Дня» Віктор ПУЖАЙЧЕРЕДА. Деякі дільниці взагалі забетоновані без арматури — ось вона ціна «світових рекордів» із замісів ногами. Інженерне вирішення проблеми є, але чи вистачить на все коштів?  
Delimiter 468x90 ad place

Подписывайтесь на свежие новости:

Газета "День"
читать