Перейти к основному содержанию
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Можливо, все це носитимуть

22 ноября, 00:00

"Сезони моди", які пройшли нещодавно в Києві, про які "День" уже писав, окрім громадських скандалів, дали - і це головне - фахівцям для роздумів багато інформації. Для української моди це був захід нового типу, який мав не фестивальні або конкурсні, а абсолютно інші, комерційні завдання. Чесно кажучи, деяким учасникам перебудуватися виявилося досить складно: дуже вже довго колекції в нас робилися практично тільки "для краси". Однак тепер слід замислитися: а що ж таке справжня колекція прет-а-порте?

Дозвольте лише один приклад. На самому початку "Сезонів" із вітальною промовою до тих, які зібралися, звернувся Джон Камвіселіс, глава представництва фірми "Абсолют водка" у країнах СНД, України і Балтії - організації, яка разом із фірмою "Топ транс" спонсорувала захід. І першими на київському подіумі з'явилися дві дівчини в сукнях із колекції "Абсолют" Джанні Версаче, які цілком можна носити. Але все ж - це іміджеві речі, а колекція прет-а-порте повинна, крім оригінальної дизайнерської ідеї, орієнтуватися і на потенційного покупця, інакше кажучи, бути адаптованою до суспільства. Однак перші "Сезони" представили-таки досить широкий соціальний і смаковий спектр колекцій.

Сучасних і ділових жінок, безперечно, має зацікавити колекція Ірини Куцюк та Анжели Лисиці - брючні костюми оригінального покрою, в кожному з яких обігрувалося поєднання цікавого колірного вирішення, орнаменту і фактур тканин. Для романтичних дам, яких приваблюють м'якість і ретро-образи, створили свою колекцію Олена Ворожбит і Тетяна Земськова. Альянс киянки Тамари Мухіної (аксесуари із шкіри) і дизайнера Вікторії Гресь з Ужгорода створив чудову колекцію, стилізовану під 70-ті роки.

Про чоловіків традиційно потурбувався Михайло Воронін. До речі, з приходом стиліста Наталії Соболевої костюми фірми "Михайло Воронін - Відень - Париж" будуть до вподоби вже не тільки шанувальницям класичних форм, але й більш вільно мислячим чоловікам.

Нарешті одержала свого дизайнера по-справжньому стильна молодь. Знаменита Лілія Пустовіт черговий раз виявила себе зрілим майстром, який склався. Аскетична чорно-біла гама і незвичайно точне поєднання вишуканого і недбалого роблять її колекцію вельми привабливою для "людей завтрашнього дня", а її автора - майже культовою постаттю.

Однак не треба забувати, що створити гарну колекцію - це ще не все. Її треба ще й подати так, аби справити враження на потенційних клієнтів. І в цьому сенсі найбільш підготовленим до ситуації виявився Сергій Бизов, який щедро використав паризькі знахідки. Стильні зачіски від "S & А Group" та макіяжі, світло, взуття, аксесуари та постановка - все стало елементами трохи агресивного, але дуже стильного і в міру сексуального шоу. Нарешті (або передусім ), розташування "подіуму": ніякої дистанції, двома вузенькими доріжками манекенниці йшли просто між глядачами, торкаючись їхніх колін та взуття полами пальто.

Словом, незважаючи на недоліки, можна з упевненістю сказати: перші "Сезони моди" пройшли успішно. Їх організаторам - журналові "Єва", РІА "Янко" та ательє Сергія Бизова - вдалося "зрушити" нашу досить замшілу ситуацію в моді, повернувши її обличчям до реальності - ринку і споживача, тобто до нас із вами.






Модель із колекції Олени ВОРОЖБИТ і Тетяни ЗЕМСЬКОВОЇ

Delimiter 468x90 ad place

Подписывайтесь на свежие новости:

Газета "День"
читать