Відеоігри - роздягай і владарюй
Підлітки дуже багато часу проводять за відеоіграми, і зрештою починають сприймати реальний світ через призму комп'ютерного екрану, - свідчить нещодавнє дослідження науковців Манчестерського університету. А втім більшість відеоігр начинена сексом, жорстокістю та зневагою до людей. Скажімо, жінки в іграх завжди є об'єктом сексуальних домагань: їх постійно викрадають, визволяють і підкорюють. Саме такий досвід здобувають діти в цих "іграх", - зазначає соціолог Кен Рарсон. Існує три різновиди відеоігр: фантазії на кшталт "Зєлда З" і "Охоронець темниці", головоломки як от "Супербрати Маріо" та руйнівні ігри, приміром, "Міжзоряний напад", "Інстинкт убивці" й "Бійці Мегамікс". У цих іграх здебільшого представлено терористів, боксерів-професіоналів, поліцейські команди й роботів-детективів. Прибульці незмінно є погані хлопчиська, а жінки є радше жертви, ніж переможці.
Нині бестселером стала відеогра "Грабіжник могил" за участю Лари Крофт. За перші шість місяців після виходу цієї гри на ринок обсяг її продажу становить понад 1 мільйон фунтів стерлінгів. Доктор Рарсон змальовує героїню як "озброєний до зубів секс-символ, величезні груди якої не пасують решті її тіла". А її суперницею є жінка-бджола, яку рекламують як "сексуальну жінку у вельми привабливому вбранні".
Нещодавно фотографія гарненької Лари Крофт з'явилася на центральній вклейці журналу "Лаудид". Героїня вже започаткувала телесеріал і навіть записала альбом. Утім подейкують, що у відеогрі існує таємна кімната, у якій гравець може роздягнути цю звабливу жінку.
Для кількох тисяч підлітків це вже стало метою?
Автор
Микола СірукВыпуск газеты №:
№198, (1997)