Перейти к основному содержанию
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

"Comparex" зміцнює позиції в Східній Європі

06 июня, 00:00

На привабливому тлі весняного буяння природи в Маннгеймі (провінція Баден-Вюртенберг, ФРН) проходили семінар і прес-конференція "Comparex Informationssysteme GmbH" - десята за ліком щорічна акція, що її традиційно проводить керівництво фірми після того, як підбито річний баланс.

Назва цієї спеціалізованої німецької компанії поки що відома в Україні доволі обмеженому колу фахівців, чого не скажеш про материнську фірму "Comparex". Логотип BASF для звичайного українського споживача є синонімом високоякісних аудіо- та відеоносіїв. BASF - це не лише магнітофонні касети. Створена 1865 року "Баденська фабрика аніліну та соди" сьогодні входить до десятки найвпливовіших світових хімічних концернів. Компанія створила близько 135 тисяч робочих місць у всьому світі, а її річний оборот перевищує DM55 млрд.

Потреби ринку у високопродуктивній обчислювальній техніці спонукали BASF 1970 зайнятися дослідженнями в цій галузі. Так виник підрозділ BASF "Datentechnik", який через 17 років відділився від материнської фірми під маркою "Comparex".

Незважаючи на нетривалу самостійну діяльність як організатора систем електронної обробки даних на основі "майнфреймів" (великих електронно-обчислювальних машин), сьогодні "Comparex" контролює вже 26% ринку інформаційних технологій в Німеччині і широко відома за межами країни.

З кінця 80-х погляди керівництва "Comparex" звернено і в бік економічно прогресуючої Східної Європи. Східноєвропейський плацдарм був однією з ключових тем маннгеймського форуму. "Можливості, що відкриваються в Східній Європі не втрачають своєї привабливості навіть на тлі політичної нестабільності в деяких з тутешніх держав, - відзначає Олександр Димитров, координатор "Comparex" в Україні і Болгарії. - Якщо ми не прийдемо на ці ринки сьогодні, то завтра вони виявляться ще менш доступними".

Найвагомішим досягненням компанії в цьому регіоні залишається договір з найбільшим у світі постачальником природного газу російським АТ "Газпром". На тлі цього значного, навіть за західноєвропейськими мірками, проекту, діяльність "Comparex" в Україні - зокрема, обладнання корпоративної мережі для об'єднання "Укрзалізниця" - може видатися скромнішою. Проте безперечною є спільність низки маректингових моментів.

Говорячи про західноєвропейський ринок, директор відділу продажів Йохан Шаринг відзначив, що витрати на інформаційні технології за останні роки тут помітно зросли, хоча потреби все іще випереджають можливості ринку. І якщо в Польщі, Угорщині, Чехії, і Словаччині замовники прагнуть купувати обладнання і технології не менш сучасні, ніж у їхніх західних сусідів, то в СНД ситуація інша. Тут не менша потреба в новітніх розробках, але не вистачає коштів. Тому тут доступніші рішення, що грунтуються на обладнанні, яке відпрацювало певний термін у західноєвропейських користувачів.

Створення нових мережових рішень на основі компонентів "second hand" та модернізація мереж, що базуються на ЕОМ типу ЄС, не є тупиковою гілкою розвитку - запевняють німецькі фахівці. Адже вартість обладнання, що було у користуванні не можна порівнювати з цінами на новітні ідеї фірми (наприклад, "майнфрейми" класу M2000). На жаль, для більшості СНД-івських показників новинки поки що не по кишені. То ж пропозиція щодо старого обладнання від "Comparex" - економічно прийнятний і доволі перспективний вихід з кризи в галузі інформаційної підтримки великих державних і приватних структур.

Delimiter 468x90 ad place

Подписывайтесь на свежие новости:

Газета "День"
читать