“Як купити на сайті “Дня”, або it's worth it
Нещодавно “День” випустив новий “Маршрут”, вже 8-мий на рахунку редакції. Зрештою, це важко було не помітити, позаяк наш сайт повністю забрендований графікою глянцю. Справа в тому, що для мене, як працівника видання, яке творить окрім щоденної газети ще й цілу купу інших проектів, кожен випуск глянцю - це свого роду подія. Не через фактичну причетність до створення контенту в ньому, оскільки саме в тій сфері я найменш задіяний і корисний. Але відчуття, коли тримаєш свіжий глянець приблизно такі ж, коли отримуєш на пошту просто неймовірно цікаві тексти, нове вдале фото для фотосезону чи інфографіку. У такі моменти намагаєшся якнайшвидше це все опублікувати, аби й інші побачили те, що приносить правдиве задоволення. Бо воно того варте!
Мені видається, що естетики у нашій країні сьогодні бракує. Є речі, які хочеш зберігати навіть після “закінчення терміну придатності”. Але, погодьтеся, ще цікавіше зберігати речі без строку, коли вони втратять актуальність. “Маршрут” же одночасно і цікавий, естетичний, недорогий, а головне – кожного разу гортати тих 12 тематичних сторінок по-новому цікаво. В інтернеті люди багато цитують Стіва Джобса, ніби він сказав, що зробить значки на MacOS такими, аби користувачеві хотілося їх лизнути. Може я теж “повівся” на це, бо залишаюсь вірним надгризеному яблуку... Все-таки мені видається, повертаючись до речей прекрасних, що здорова естетика змінює людей. Бо коли хтось вміє цінувати прекрасне – і на світі живеться якось веселіше :).
Я хотів лише опублікувати малюнок а-ля “5 кроків, як купити в “Дні”, позаяк учора мене уповноважили бути “завідувачем” інтернет-магазину “Дня”. Не можу сказати, що це було несподівано, бо з ним справу маю кожного дня, приймаючи замовлення від наших читачів, які купують книжки “Бронебійної публіцистики” чи черговий “Маршрут”. Але от щойно згадав, що у нас з’явились листівки, якими можна оригінально привітати своїх небайдужих і подумалось, що через засилля інтернету, епістолярний стиль відходить в минуле, але ж як це романтично! У 13 році ХХІ століття вітати з Великоднем конвертом з рисового паперу і “теплою” листівкою від “Дня”...
Нижче – схема для тих, хто ще не наважився замовити новий “Маршрут” і листівки, книжки і... (асортимент розширюватиметься). Як кажуть британці, it's worth it ;).
І на завершення, краще долучатись до прекрасного, а не лише дистанційно його споглядати...