Щоб любити — треба знати, а щоб проникнути в таку тонку й неосяжну, величну й багатогранну річ, як мова, треба її любити.
Василь Сухомлинський, український педагог, публіцист, письменник, поет

223 носії інформації

У столиці створюють міську систему туристичної навігації
15 січня, 2019 - 11:53
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

У всіх десяти районах Києва облаштують 223 носія туристичної інформації. Розпорядженням КМДА затверджено їхній адресний перелік. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами та промоцій Антон ТАРАНЕНКО, передає kyivcity.gov.ua.

«Усього буде встановлено 178 інформаційних стендів (пілонів) і 45 покажчиків напрямку руху. Перші нові навігаційні пілони ми розпочали встановлювати у центрі міста разом із Агентами змін ще восени минулого року. Тож тепер ми продовжимо створення міської системи туристичної навігації для орієнтування гостей та самих киян, популяризації об’єктів дестинації, збільшення відвідувань культурно-мистецьких закладів тощо», — розповів Антон Тараненко.

За його інформацією, інформаційні стенди містять вказівники до найпопулярніших серед туристів місць відвідування, мапи навколишніх кварталів і навіть трохи цікавої інформації українською й англійською мовами. Забезпечити встановлення носіїв туристичної інформації доручено Управлінню туризму та промоцій і комунальному підприємству «Київський міський туристично-інформаційний центр».

«Ми переконані, що така навігація додасть зручності та комунікації туриста з містом, допоможе знайти найкращі туристичні локації та відповісти на найчастіші запитання», — зауважив Антон Тараненко.

Нагадаємо, що Київ щороку відвідує 5 мільйонів гостей, і ця цифра постійно зростає. Туристична галузь приносить у річний бюджет Києва понад 200 мільйонів гривень.

Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ