Од нині воєдино зливаються століттям одірвані одна від одної частини Єдиної України... Здійснились віковічні мрії, якими жили і за які умирали кращі сини України.
З тексту Акту Злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки

"Рекламний полігон" відбувся, Валерій Маковецький привітав студентів-переможців

27 листопада, 2020 - 14:48

19 листопада 2020 року бренд Foxtrot та його співзасновник Валерій Маковецький у кооперації з компанією Samsung Electronics відзначили переможців у ініційований ними номінації на хакатоні “Рекламний полігон”. Творче змагання відбулося у рамках 15-го Українського студентського фестивалю реклами. Номінація, яку ініціювали Самсунг, Фокстрот та Валерій Маковецький, називається «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку». 

Потреба у створенні подібної соціальної реклами  –  «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку»  –  пов’язана з ростом продажів сірого імпорту техніки в Україні, що масово ввозиться та продається без фіскального чеку. Кожен третій смартфон в Україні - сірий імпорт. До речі, за  результатами перевірок громадських організацій 70% українських інтернет-магазинів електроніки фіскальні чеки покупцям не видають, чим походження товару не пояснюють. 

Переможцями номінації «Check in the white” Рекламного полігону-2020 стала команда студентів КНТЕУ «Baza 19». У команду увійшли 8 студентів 4 курсу. Студенти створили рекламний продукт, у якому контраверсійним способом обіграли проблему захисту прав споживача, порівнявши купівлю сірої та білої (несертифікованої та сертифікованої, нелегально імпортованої та легально імпортованої) техніки. 

Команда студентів КНТЕУ «Baza 19» розробила власну маркетингову стратегію у дусі “шкідливих порад” Григорія Остера. Учасники запропонували додаток-гру з персонажами у стилістиці останньої рекламної кампанії торговельної мережі Фокстрот  –  з лисеням Фоксі. 

Студенти розмістили персонажів у додатку-грі до телефону та запропонували споживачеві набрати бали за певні рішення. Цікаво, що чим більше балів набирає гравець, тим більше на людину намагається вплинути сірий персонаж: він зваблює та схиляє покупця зробити вибір на користь техніки, ввезеної в країну контрабандним шляхом. Якщо людина долає усі спокуси “тіні”, то може конвертувати набрані бали у щось корисне. Наприклад, у знижки у торговельній мережі Фокстрот. 

Поважне журі одразу виокремило роботу команди «Baza 19» з поміж інших робіт. Але остаточне рішення про перемогу саме цього проєкту журі прийняло після онлайн-презентації. Бо студенти впевнено, у доступній формі, показали, як кожен покупець може здобути власну перемогу у боротьбі за свої права споживача. 

- Проєкт «Baza 19» одразу звернув на себе увагу журі. Так, він дещо контраверсійний  –  практично на межі,  –  прокоментував роботу студентів КНТЕУ голова журі Коста Шнайдер, креативний директор агентства Saatchi & Saatchi Ukraine.  –  Студенти показали розуміння проблеми та оригінальний та потужний підхід до її вирішення.

 –  Я вражена рівнем багатьох учасників. Ви зробили справжній “вибух мозку”. Окремо хочу подякувати всім учасникам, які взялися за наш проєкт, бо вважаю, що він був дійсно складний. Вітаю команду переможців  –   «Baza 19»,  –  прокоментувала роботу студентів, що посіли 1 місце, піар-менеджерка бренду «Фокстрот» Оксана Ковальчук.  –  Ви зробили неймовірну роботу: створили брендованих персонажів та класну графіку, прорахували усі моменти та нюанси. Це  –  в стилі Фокстрот і в тому темпі, у якому ми наразі рухаємося.Вважаю, що ваша робота не буде відлежуватись на полицях. А ми просимо  не зупинятися, а розвиватися та продовжувати творити, бо хочеться вже подивитися, що ви нам покажете наступного року.  

 –  Вітаю студентів команди «Baza 19», що навчаються у КНТЕУ, із перемогою у фірмовій номінації білих продавців та імпортерів. Мені особисто приємно те, що переможцями стали студенти КНТЕУ, з якими у Групи компаній Фокстрот та власне бренду Foxtrot є досвід багаторічного партнерства у підготовці кадрів для торгівельної галузі та професіоналізації освіти,  –  прокоментував церемонію нагородження Валерій Маковецький.

Усі члени команди КНТЕУ, які перемогли у номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримали спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M21s.

 –  На конкурс Рекламного полігону були подані досить сильні рекламні роботи,  –  сказала під час церемонії нагородження Олена Гетьманчук, PR менеджерка «Samsung Electronics Україна».  – «Рекламний Полігон» порушив тему, що резонує з кампанією маркування офіційних продуктів, яку Samsung розпочала цього року. Компанія Samsung закликає купувати тільки сертифіковану продукцію, що має весь функціонал і захист, доступний для українського ринку, а також відстоювати свої споживацькі права: вимагати фіскальний чек, що є гарантією відповідальності підприємця перед покупцем. Дякую команді КНТЕУ за ідею, що розвиває у людині вдумливого та обізнаного споживача. Студенти КНТЕУ  –  переможці номінації «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» отримали спеціальні призи від Samsung – смартфони Galaxy M31.

Перші місця у трьох номінаціях “Рекламного полігону” здобули:

  • Команда “Baza, 19” Київського національного торговельно-економічного університету за брифом «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку».

  • Команда MRT (Marketing Rivne Team), Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне) у номінації «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!» від PepsiCo.

  • Команда «3 × 3», Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у номінації  «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню!»   від PepsiCo

Гран-прі отримала команда MRT (Marketing Rivne Team), Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне)  –  дебютанти цьогорічних змагань. 

Окреслена ситуація на ринку  –  чорний та сірий імпорт техніки сягає 30%, а відсутність чеків  –  завдає шкоду галузі, бо створює нерівну конкуренцію, та нівелюють права споживача. Адже продаці ухиляються від податків, а людина, яка не отримала чек, не може претендувати на повернення коштів або гарантійний ремонт у разі несправності пристрою. 

Саме тому бренд Фокстрот та Валерій Маковецький, підтверджуючи, що  клієнторієнтованість це  конкурентна перевага продавця, заснували спеціальну номінацію у рамках 15 УСФР та «Рекламного полігону». Технічний та програмний функціонал такої техніки дійсно пристосований для українського ринку, а кожен фіскальний чек  –  це гарантія покупця та маленька “копійочка” до великої державної казни. 

Довідка: Хакатон “Рекламний полігон”  –  відгалуження від Українського студентського фестивалю реклами. З 2016 року функціонує, як самостійний проєкт. Має власний, особливий формат: учасники повинні створити повноцінний рекламний продукт за обмежений проміжок часу  –  за 48 годин. Рекламна концепція розробляється у відповідності з ТЗ  –  бріфом партнера. 

У 2020 році Рекламний полігон стартував 16 листопада. Роботи учасники здали 18 листопада. Поважне журі зібралося, обговорювало та визначало переможців у номінаціях. Переможців було оголошено 23 листопада. 

 

Читайте "День" в Facebook, Тwitter, дивіться на Youtube та підписуйтесь на канал сайту в Telegram!

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ