Медведчуківський циркуляр на «Стуса»
![](/sites/default/files/main/articles/10082018/foto._dzherelo_glavkom.jpg)
Нерукотворні шедеври пам’ятають усе. Тому московська нечисть їх боїться, яко остатній грішник Великого Пришестя.
Все, що є мистецтвом, народ успадковує скарбом колективної пам’яті. Як тавро наруги над народом ми успадкували пам’ять про злочини Медведчука. Особи, яка не достойна навіть великої літери правопису мови цієї землі.
Наруга над народом – це бути перевертнем, називаючи себе адвокатом. Хіба що адвокатом диявола. Те, що він зробив із феноменом людства – Стусом, набагато страшніше, аніж запроторив за ґрати. Медведчук заткнув рота мистецтву, аби світ так і не зрозумів нашої унікальності.
Стерли з лиця землі поета, стерли його коштовного «Птаха життя».
Що із «Птахом», невідомо. Або досі в архівах у Москві, або вже давно розвіяний попелом по сибірських нетрях. Так само, як і невідомо майже нічого про поета. Скільки фільмів, повних видань, скільки екранізацій, фестивалів, вистав? Випрямте пальчики і полічіть. Згадується хіба найбільш вартісне – «Пресвітлої дороги свічка чорна». А далі метикуйте.
У кінці 2017 року нарешті просвітліло. Державне агентство України з питань кіно уклало з компанією «UM-GROUP» контракт про надання державної фінансової підтримки фільму про Стуса. Режисером є Роман Бровко, авторами сценарію – Сергій Дзюба та Артемій Кірсанов, продюсером – Артем Денисов.
Глядачі побачать довгоочікуваного «Стуса» у 2019-му.
Однак вже зараз зі стрічкою творяться чудеса – загадково зникають картини. Все було нічого, поки не дійшло до суду і до адвоката.
Диявольська сутність адвоката зринула нараз. Зі сценарію вилучили усі згадки про Медведчука.
Про це повідомив актор Геннадій Попенко на своїй сторінці у Фейсбуці: «Проходячи кастинг на фільм "Стус", я читав сценарій до фільму. У ньому БУЛА сцена останнього суду над Стусом..».
Однак згодом актор виявив, що сцени суду із Медведчуком кудись зникли із фільму. Сцену суду прибрали: «Навіть такого персонажа, як Медведчук, у фільмі вже немає. Проте кастинг на нього був, актора було знайдено і він готувався до зйомок.»
Фільм мав бути про останні дні життя поета, загадкову смерть у радянському таборі. Однак те, що Стус потрапив у табір без суду, – справжня фантастика на межі із жахом.
Сумнівно, що сценаристи вирішили із Кінгом позагравати.
Причина фантастичних зникнень очевидна: «Продюсерам подзвонили з адміністрації Медведчука і сказали, що якщо вони хочуть дозняти картину, не хочуть провокацій, то потрібно прибрати сцену суду над Стусом» (зі слів учасників знімального процесу), – пише Геннадій Попенко.
За повідомленнями ЗМІ, інформацію про вилучення сцен підтвердив продюсер стрічки Артем Денисов і пояснив, що сценарій, мовляв, перевищує часові рамки, тому й вирізали.
Час завжди важив найбільше. Тому прямісінько перед нашим носом, поки є час, «Мінський переговорник» замітає сліди.
Але пометикуйте, що адвокат диявола досі регоче там зверху і робить «дзень-дзелень» продюсерам, продовжуючи імперську традицію ЦЕНЗУРИ.
Знайомтеся, «феномен історії» – МЕДВЕДЧУКІВСЬКИЙ ЦИРКУЛЯР.
Author
Андріана БілаРубрика
Блог ЛШЖ