Перейти до основного вмісту

Лояльність ринку: як її заробити?

29 квітня, 00:00
Для будь-якої компанії завжди актуальним є питання формування сприятливого соціального середовища. Особливо якщо йдеться про зовнішні ринки. Період первинного накопичення вже давно закінчився, і нині заробити позитивний імідж можна тільки будучи соціально відповідальним. Одна з найдієвіших технологій такої відповідальності — це партнерство та допомога бізнесу в проведенні масштабних соціально значущих заходів. Як це робиться — в інтерв’ю з Олександром СОПIТОМ, директором департаменту маркетингу та реклами компанії «Союз-Віктан». Вона першою з українських бізнес-структур зуміла пробитися в спонсори масштабної міжнародної акції — чемпіонату світу з хокею, який зараз відбувається в Чехії.

— Як українській компанії вдалося стати спонсором таких великих змагань? Як проходив відбір?

— Так, компанія з України вперше стає спонсором змагань такого рівня. Зважаючи на популярність хокею в Європі, багато найбільших світових виробників охоче беруть участь у спонсорстві чемпіонатів, і єдина проблема, яка звичайно постає перед організаторами — проблема вибору. І тут Міжнародна федерація хокею керується багатьма чинниками. Це й бездоганна репутація компанії на європейському ринку, й імідж продукції, і наявність у компанії довгострокової стратегії із підтримки спортивних заходів. Ми раді, що отримали ще одне підтвердження європейського визнання нашої компанії.

— Які стратегічні цілі переслідує компанія, ухваливши рішення про спонсорство чемпіонату світу?

— Передусім нашою стратегічною метою є розширення присутності на зовнішніх ринках. Найпріоритетнішими для нас є ринки ЄС, Росії та Північної Америки. І саме в цих регіонах хокей найпопулярніший. Команди Швеції, Фінляндії, Словаччини, Канади, США, Росії — дуже сильні, і, безумовно, багато жителів цих країн протягом усього чемпіонату гаряче вболіватимуть за своїх співвітчизників.

Крім усього іншого, таким кроком ми хотіли б і в Україні привернути увагу до хокею, адже за радянських часів це був один із найпопулярніших у нас видів спорту, а зараз його незаслужено забули.

— Чому саме хокей?

— Хокей обрали тому, що даний вид спорту якнайкраще відповідає концепції нашої компанії. Уже 10 років у «Союз-Віктані» панує справжній командний дух, що грунтується на довірі та професіоналізмі. Саме він був усі ці роки локомотивом нашого розвитку.

— Які права отримує спонсор чемпіонату світу?

— Офіційний статус спонсора чемпіонату світу престижний для будь-якої компанії. Логотип нашої компанії розміщений на всіх льодових майданчиках чемпіонату, а також на офіційному сайті Міжнародної федерації хокею.

— Попри вашу зацікавленість у європейській аудиторії, ви стали й спонсором трансляцій чемпіонату на каналі «Інтер». Чому ви пішли ще й на це?

— Незважаючи на міжнародний статус компанії, ми працюємо в Україні і дуже хочемо звернути увагу держави на проблеми розвитку національного хокею. Адже за швидкістю та видовищністю хокей не має рівних. Спонсоруючи трансляцію чемпіонату на «Інтері», ми насамперед думали про вболівальників. Ми не могли залишити співвітчизників без такого яскравого видовища.

— Такий крок є разовою акцією чи це частина довгострокового плану?

— Наш договір із Міжнародною федерацією хокею має довгостроковий характер. Ми маємо намір просувати цей вид спорту і в Україні.

— Що, крім хокею, може входити до сфери інтересів компанії в плані спонсорства?

— Що стосується спорту, то на сьогодні реалізовуємо ще один резонансний проект — «Союз-Віктан» виступив спонсором трансляції «Формули-1» у Росії. Інтерес до цих автогонок у Росії дуже високий — Сергій Злобін стане першим росіянином, який візьме участь у гонках «Формули-1» у сезоні 2004 року. А молодий, сучасний, могутній, технологічний і динамічний образ нашої компанії відмінно вписується в характер «Формули-1», де панує справжня чоловіча боротьба.

А в культурному житті України найяскравішою подією стануть спонсоровані «Союз- Віктан» концерти легендарної групи «Scorpions» в Одесі й у Києві. «Союз-Віктан» і «Скорпіонз» пов’язує міцна дружба, що виникла ще після першого приїзду «Скорпіонз» у 2002 році. Нам приємний командний дух цієї групи, енергія їхньої музики.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати