Патентне бюро
Як приборкати «телерекламний тероризм»На третьому каналі УТ «Інтер» у популярній передачі «Поле чудес» рекламну паузу захопила гігієнічна прокладка «Олвейз» із крильцями. Цей виріб, безсумнівно, належить до чудес на ниві винаходів кінця ХIХ століття. Однак у мільйонів телеглядачів перегляд шоу-передачі співпадає з вечірнім вживанням їжі. Вона — не до столу: у чутливих глядачів, особливо чоловічої статі, порушується процес виділення шлункового соку і вони обурюються реплікою: «За-дов-ба-ли!»
Ідея досягнення гармонійного компромісу проста: пов’язувати товар, який рекламується, із сюжетом телепередачі. Чому б ту ж прокладку не рекламувати в ранкових передачах «Це твій день», «Прокинься і співай!», «Гімнастика», «Доброго ранку, країно!» і навіть «Миколина погода»? Або в кінофільмах, де зримо й незримо присутні крила — «Винищувачі», «Політ над гніздом зозулі», «У бій ідуть одні старики». Коли ж сумістити сюжети складно, то намагатися, щоб суть товару, який рекламується, бодай співпадала з назвою передачі, котра переривається. Для прокладок — кінострічки «З тобою і без тебе», «Неспростовний доказ», «Брудні танці».
Навіть поверховий пошук варіантів адекватності реклами товарів сюжетам або назвам телепередач вказує на можливість майже 100-відсоткового досягнення гармонії тематик. Напої «Кока-кола», «Спрайт» сумісні з кінофільмами «Спрага» та «Біле сонце пустелі», косметика — «Тіні зникають опівдні», меблі — «Дванадцять стільців», зубна паста — «Щелепи», а мило та пральні порошки — з мильними телесеріалами.
З рекламою товарів вітчизняних виробників проблеми поки що немає. Появу її на телеекранах можна порівняти з явленням Христа народу.
№218 13.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»