Перейти до основного вмісту

Марганчани продовжують порушувати

На місці аварії обіцяють побудувати шляхопровід
23 грудня, 00:00

У Марганці на місці найбільшої в історії України транспортної аварії почато будівництво автодорожнього шляхопроводу. Тут 12 жовтня поточного року на залізничному переїзді зіткнувся з локомотивом рейсовий автобус, внаслідок чого загинуло 45 пасажирів. Винуватцем аварії визнали водія автобуса, який, не чекаючи припинення звукового і світлового сигналу, спробував перетнути залізничні колії. Як з’ясувалося, це була не перша ДТП із людськими жертвами на переїзді з інтенсивним рухом. Аби уникнути повторення аварій, було прийнято рішення побудувати над рейками автодорожній шляхопровід. Інженерна споруда має забезпечити безпечний рух транспорту шосейною дорогою, що сполучає Марганець із приміським селищем ім. Максимова. Відповідно до проекту, довжина шляхопроводу складе 50 метрів, а його висота — близько семи метрів, що дозволить проїжджати під ним локомотивам і поїздам. Вартість будівництва оцінюється приблизно у 8 мільйонів гривень. Зараз роботи зі спорудження моста йдуть повним ходом. «Ще до настання нового року, — розповідає начальник дільниці мостозагону №12 Олександр Бардар, — будуть встановлені дві опори, а наступного року над залізничними рейками з’явиться проліт із проїжджою частиною. Весь об’єм робіт зі спорудження автомобільно-пішохідного моста при нормальному фінансуванні ми плануємо завершити до 1 квітня 2011 року». Тим часом безпечний рух через переїзд на 116-му кілометрі перегону Нікополь-Марганець забезпечують відразу два пости — працівників Придніпровської залізниці й співробітників ДАІ. Свою службу вони несуть цілодобово — у три зміни. «Порушників стало менше, — розповідає сигналіст переїзду Павло Пересніченко. — Але, все одно, спостерігається велика кількість ситуацій, які можуть призвести до повторення трагедії. Лише з 1 листопада ми зафіксували 41 (!) порушення правил дорожнього руху. Найчастіше водії нехтують червоним сигналом світлофора й намагаються перетнути залізничні колії». Автоматичний шлагбаум на переїзді так і не з’явився, але порушення знімають чотири відеокамери, встановлені після аварії. Недбалих водіїв затримують працівники ДАІ, аби скласти протокол. Втім навіть високі штрафи не допомагають навести належний лад. Не лякають порушників і багаточисельні похоронні вінки, які нагадують про страшну ДТП. Залізничники й місцеві жителі сподіваються, що спорудження шляхопроводу нарешті змінить ситуацію на небезпечному переїзді. Варто нагадати, що після аварії в Марганці перший віце-прем’єр Кабміну Андрій Клюєв пообіцяв, що в Україні буде розроблена державна програма, що передбачає переобладнання залізничних переїздів. На першому етапі передбачається встановити на них автоматичні шлагбауми, на другому — побудувати мости і шляхопроводи. Правда, така програма потребує значних витрат — близько 2 млрд. гривень, а її реалізація, за словами віце-прем’єра, може затягнутися на п’ять-сім років.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати