Перейти до основного вмісту

Ніна Васильова: Наша країна — найкраща, вона варта любові й уваги

13 грудня, 00:00

Про соціальну відповідальність бізнесу в Україні переважно говорять, а до конкретних справ доходять тільки одиниці. Серед них — компанія «Київстар», яка нещодавно презентувала телевізійний ролик «Поділіться любов’ю до України» в головній ролі з народним артистом України Богданом Ступкою. Про соціальну роль бізнесу «Дню» розповіла провідний спеціаліст зв’язків з громадськістю «Київстар» Ніна Васильова.

— Як виникла ідея створення ролика?

— Кожного року «Київстар» спілкується з українцями не лише на тему мобільних послуг та продуктів. Оператор порушує найбільш значущі соціальні питання — такі, як спілкування та порозуміння, здоров’я та спорт, розвиток молоді, безпечний Інтернет тощо. Цього року, в 20-у річницю Незалежності України, компанія запропонувала нову тему для діалогу з суспільством. Масштабний проект «Поділіться любов’ю до України» закликає українців поділитися любов’ю, своїми враженнями та баченням України. Для цього створено онлайн-портал www.iloveukraine.com.ua, де всі бажаючі можуть публікувати фотографії найцікавіших та найяскравіших, на їхню думку, куточків України. Ми віримо, що цей майданчик стане спільною, створеною самими українцями базою знань про країну та її видатні місця — як вже популярні, так і досі невідомі. З моменту старту порталу (з 19 жовтня 2011 року) на ньому вже завантажено понад 60 тисяч фото із зображенням чарівних місць України. Ролик за участю Богдана Ступки є також складовою проекту «Поділіться любов’ю до України». Сама ідея роликів та використання жесту рук у вигляді серця — погляд на Україну крізь призму любові — є ідеєю креативного агентства. Коли ми взялися обговорювати потенційних кандидатів, то зрозуміли, що альтернативи Богданові Сильвестровичу немає.

— Що цим роликом хотів донести до глядачів «Київстар»?

— «Київстар» у своїх роликах і порталом iloveukraine.com.ua доносить українцям, що наша країна — найкраща, й вона варта нашої любові та уваги. Мета цього проекту — посилити інтерес до своєї країни серед її жителів та навчити більшість українців користуватися Інтернетом.

— Підготовка цього ролика логічно вписується в програму соціальної відповідальності компанії. Які ще кроки в цьому напрямі планує реалізувати найближчим часом компанія?

— Із моменту старту проекту за ініціативи «Київстар» було відкрито нові яскраві пам’ятки міст на підтримку сімейних цінностей. Так була встановлена «Сімейна лавка» завдовжки 50 метрів на набережній у Дніпропетровську. Вона потрапила до Книги рекордів України як найдовша в країні, а «Київстар» отримав дипломи за створення нової визначної пам’ятки та підтримку сімейних цінностей. В Одесі «Київстар» відкрив архітектурну інсталяцію «Закохане Серце».

У плани компанії входить подальший розвиток порталу www.iloveukraine.com.ua Також 2012 року контент порталу буде переведений на англійську мову та стане вагомим помічником іноземним туристам напередодні Європейського чемпіонату з футболу в плануванні подорожей Україною.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати